Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja mojstermarketinga.si

Ponudnik storitev na spletni strani mojstermarketinga.si je podjetje Kuka, Monika Horvat, s.p., Kapelska cesta 56, 9252 Radenci.
Uporabniki so vsi kupci, ki uporabljajo naš sistem in kupujejo v spletni trgovini.
Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

Delovanje
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine mojstermarketinga.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabnikom vselej zagotovil naslednje informacije:
1.identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2.kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3.bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in druge stroške,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• Po predračunu; Ob naročilu izstavimo predračun in ko je le ta poravnan odpošljemo artikle oz. damo dostop do spletnih produktov.
• Paypal: ob naročilu na zadnjem koraku kupca sistem preusmeri na paypal plačilno sredstvo.

Cene
Cene na spletni strani vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru akcijskih cen, le ta velja za točno navedeno storitev, ki ste jo prvotno naročili tisti trenutek določene akcije.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

PREKLIC NAROČILA
Preklic naročila je možen v roku 1 ure po oddanem naročilu, na našo telefonsko številko ali elektronski naslov. Po tej uri se že izvrši vse potrebno iz vidika obdelave naročila.

Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno storitev preko paypala ali po predračunu na TRR.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dobavni rok
Za spletne izdelke je dobavni rok 1 do 2 dni, da se zagotovi primeren dostop. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

*PLAČILO PO PREDRAČUNU
Podatki za nakazilo:
Kuka, Monika Horvat, s.p., Kapelska cesta 56, 9252 Radenci
TRR: SI56 6100 0001 9072 196, Odprt pri Delavska Hranilnica d.d.
Sklic: SI00 (+ ID naročila)
BIC, SWIFT KODA BANKE: HDELSI22
Pri naročilu po predračunu velja, da so naročeni artikli rezervirani za vas 3 delovne dni. Po treh delovnih dneh se naročilo prekliče in se smatra, da je kupec od nakupa odstopil.

Potek nakupa – sklenitev pogodbe

Izbor izdelkov – oddaja naročila
Kupec izbere izdelke, ki si jih želi (v košarici) ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času ene ure, po izteku tega roka je naročilo nepreklicno potrjeno. Naročilo se hrani v uporabniškem računu in je kupcu stalno na voljo.
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu.

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
Najkasneje v roku 24 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljvost ter potrdi naročilo oz. ga zavrne in kontaktira kupca samo v primeru nedobavljivosti. V roku teh 24 ur od potrjenega naročila ponudnik odpošlje naročeno. Navedeni roki se avtomatsko podaljšajo za čas dela prostih dni in praznikov.

Blago odposlano oz. dostop dodeljen
Ponudnik v obljubljenem roku odpošlje blago oz. dodeli dostop s priloženim originalnim računom, navodili za uporabo in morebitnim garancijskim listom. Na dan pošiljanja izdelkov ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o odposlani pošiljki in predvideni dostavi.

Stvarna napaka

Kaj pomeni, da ima izdelek stvarno napako?
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste in z navedbami proizvajalca in trgovca na artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec se lahko odloči za enega izmed spodnjih možnosti pri reševanju stvarne napake:
• odpravo napake
• zamenjavo blaga
• vračilo plačanega zneska
Kupec mora na elektronski naslov postani@mojstermarketinga.si sporočiti, da želi uveljavljati stvarno napako. Napisati mora, kakšno stvarno napako ima artikel, priložiti kopijo računa in pripisati osebne podatke(ime, priimek, naslov….).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov postani@mojstermarketinga.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Kupec mora blago s priloženim dopisom, iz katerega mora biti razvidno stanje pošiljke (odprta embalaža, poškodbe, ostalo..) ter razlog za vračilo, poslati na naš naslov.
Naslov za vračilo blaga ponudniku je Kuka, Monika Horvat, s.p., Kapelska cesta 56, 9252 Radenci. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema.

Stroški vračila
Pri vračilu blaga kupec sam krije stroške nastale pri vračilu. Pri artiklih ki jih stranka ne prejme po pošti zaradi narave samega artikla in neustreznosti pošiljanja po pošti, se stranki ne zaračunava dodatnih stroškov pri vračilu. Stranka tako kupljeno blago v primeru osebnega prevzema v trgovini, na lastne stroške osebno tudi vrne na naslov trgovine.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje sporov
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Povezava za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Kode za popust
Koda za popust oz. promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine mojstermarketinga.si. Aktivno kodo najdete na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”Koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.