Uporaba sodobnih spletnih omrežij za izobraževanje odraslih

IZOBRAŽEVANJE, 1. DEL: UVOD V DIGITALNI MARKETING

7. 4. 2021

Digitalni marketing - zakaj se ga lotiti?

Katere kanale uporabljajo v letu 2021 podjetja, organizacije, institucije?

Kakšen je pomen zgodbe (ljudi) in kako to vpletamo?

Kako postaviti cilje za digitalna omrežja, konkretno za Instagram in Facebook?

Idealna stranka - kdo je, kako jo nagovarjamo, kako bi se ji lahko približali na Facebooku?

Uvod v Facebook in Instagram, zakaj ju uporabljati?


IZOBRAŽEVANJE, 2. DEL: UVOD V FACEBOOK

14. 4. 2021

Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine 

O idealni stranki

Uvod v Facebook in zakaj ga uporabljati

Facebook profil / Facebook stran / Facebook skupine

Kako ustvarimo Facebook stran?

Pregled Facebook strani


POMEMBNO: V prezentaciji najdete nekaj namigov za pisanje objav. To bom na 3. srečanju podrobneje razložila, lahko pa že začnete razmišljati, ali določene komponente že vpeljujete v objave oz. kako bi jih lahko začeli vpeljevati v vašo vsebino.

IZOBRAŽEVANJE, 3. DEL: FACEBOOK - NADALJEVANJE

21. 4. 2021

Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine 

Določene nastavitve na Facebook strani 

Kako načrtovati vsebine?

Kako najti ideje za vsebine?

Kako si pripraviti koledar objav? 


POMEMBNO: Prosim pošljite mi naloge. Torej, ideje za vsebine (lahko tudi koledar objav) in vsaj 3 besedila s pripadajočimi fotografijami, da jih pregledam. Naslednjič bomo pričeli z analizo vaših besedil, da se bomo na takšen način naučili, kako narediti tekste bolj privlačne. 

IZOBRAŽEVANJE, 4. DEL: UVOD V INSTAGRAM

28. 4. 2021

Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine 

Zakaj uporabljati Instagram?

Vrste Instagram profilov

Elementi Instagram profila, pregled tudi preko telefona

Kaj so hashtagi?


IZOBRAŽEVANJE, 5. DEL: INSTAGRAM - nadaljevanje in začetek OGLAŠEVANJA

5. 5. 2021

Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine 

Glede vsebin na Instagramu

Instagram Guides oz. vodiči

Instagram TV

Instagram Story

Začetek Facebook in Instagram oglaševanja


IZOBRAŽEVANJE, 6. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

12. 5. 2021

Business Manager (Upravitelj za podjetja) in Ads Manager (Upravitelj oglasov)

Kampanja / Ad Set / Oglas

Cilji kampanj

Definiranje budgeta

Nastavitev občinstva

Umestitev oglasa

Vsebina oglasov


IZOBRAŽEVANJE, 7. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

19. 5. 2021

Odkrivanje občinstev (Saved audience - shranjeno občinstvo na podlagi interesov, Custom audience - občinstvo po meri, Lookalike audience - podobno občinstvo)

Umestitev oglasa

Vsebina oglasov


IZOBRAŽEVANJE, 8. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

26. 5. 2021

Umestitev oglasa

Vsebina oglasov - izbor fotografije / videa, pisanje besedil

Kako naložiti več oglasov v en oglaševalski set?


IZOBRAŽEVANJE, 9. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

2. 6. 2021

Odgovori na vprašanja

Prikaz nalaganja oglasa v celotnem postopku

Kako se lotiti analize oglasov?


NALOGA DO PRIHODNJIČ: Vsak mi naj prosim na email postani@mojstermarketinga.si pošlje vsaj 5 vprašanj na temo Facebook in Instagram komunikacija, oglaševanja ali sicer iz digitalnega marketinga, da bomo še čim bolj praktično predelali na zadnjem srečanju. 

IZOBRAŽEVANJE, 10. DEL: POVZETEK VSEH SREČANJ IN ODGOVORI NA VPRAŠANJA

9. 6. 2021


Za vsa vprašanja sem na voljo na

postani@mojstermarketinga.si.


Mojster Marketinga, 2021 | Varovanje osebnih podatkov