Uporaba sodobnih spletnih omrežij za izobraževanje odraslih
IZOBRAŽEVANJE, 1. DEL: UVOD V DIGITALNI MARKETING
7. 4. 2021
Digitalni marketing - zakaj se ga lotiti?
Katere kanale uporabljajo v letu 2021 podjetja, organizacije, institucije?
Kakšen je pomen zgodbe (ljudi) in kako to vpletamo?
Kako postaviti cilje za digitalna omrežja, konkretno za Instagram in Facebook?
Idealna stranka - kdo je, kako jo nagovarjamo, kako bi se ji lahko približali na Facebooku?
Uvod v Facebook in Instagram, zakaj ju uporabljati?
IZOBRAŽEVANJE, 2. DEL: UVOD V FACEBOOK
14. 4. 2021
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
O idealni stranki
Uvod v Facebook in zakaj ga uporabljati
Facebook profil / Facebook stran / Facebook skupine
Kako ustvarimo Facebook stran?
Pregled Facebook strani
POMEMBNO: V prezentaciji najdete nekaj namigov za pisanje objav. To bom na 3. srečanju podrobneje razložila, lahko pa že začnete razmišljati, ali določene komponente že vpeljujete v objave oz. kako bi jih lahko začeli vpeljevati v vašo vsebino.
IZOBRAŽEVANJE, 3. DEL: FACEBOOK - NADALJEVANJE
21. 4. 2021
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Določene nastavitve na Facebook strani
Kako načrtovati vsebine?
Kako najti ideje za vsebine?
Kako si pripraviti koledar objav?
POMEMBNO: Prosim pošljite mi naloge. Torej, ideje za vsebine (lahko tudi koledar objav) in vsaj 3 besedila s pripadajočimi fotografijami, da jih pregledam. Naslednjič bomo pričeli z analizo vaših besedil, da se bomo na takšen način naučili, kako narediti tekste bolj privlačne.
IZOBRAŽEVANJE, 4. DEL: UVOD V INSTAGRAM
28. 4. 2021
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Zakaj uporabljati Instagram?
Vrste Instagram profilov
Elementi Instagram profila, pregled tudi preko telefona
Kaj so hashtagi?
IZOBRAŽEVANJE, 5. DEL: INSTAGRAM - nadaljevanje in začetek OGLAŠEVANJA
5. 5. 2021
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Glede vsebin na Instagramu
Instagram Guides oz. vodiči
Instagram TV
Instagram Story
Začetek Facebook in Instagram oglaševanja
IZOBRAŽEVANJE, 6. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
12. 5. 2021
Business Manager (Upravitelj za podjetja) in Ads Manager (Upravitelj oglasov)
Kampanja / Ad Set / Oglas
Cilji kampanj
Definiranje budgeta
Nastavitev občinstva
Umestitev oglasa
Vsebina oglasov
IZOBRAŽEVANJE, 7. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
19. 5. 2021
Odkrivanje občinstev (Saved audience - shranjeno občinstvo na podlagi interesov, Custom audience - občinstvo po meri, Lookalike audience - podobno občinstvo)
Umestitev oglasa
Vsebina oglasov
IZOBRAŽEVANJE, 8. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
26. 5. 2021
Umestitev oglasa
Vsebina oglasov - izbor fotografije / videa, pisanje besedil
Kako naložiti več oglasov v en oglaševalski set?
IZOBRAŽEVANJE, 9. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
2. 6. 2021
Odgovori na vprašanja
Prikaz nalaganja oglasa v celotnem postopku
Kako se lotiti analize oglasov?
NALOGA DO PRIHODNJIČ: Vsak mi naj prosim na email postani@mojstermarketinga.si pošlje vsaj 5 vprašanj na temo Facebook in Instagram komunikacija, oglaševanja ali sicer iz digitalnega marketinga, da bomo še čim bolj praktično predelali na zadnjem srečanju.
IZOBRAŽEVANJE, 10. DEL: POVZETEK VSEH SREČANJ IN ODGOVORI NA VPRAŠANJA
9. 6. 2021
Za vsa vprašanja sem na voljo na
postani@mojstermarketinga.si.
Mojster Marketinga, 2021 | Varovanje osebnih podatkov