Uporaba sodobnih spletnih omrežij za izobraževanje odraslih

23. marec 2022

IZOBRAŽEVANJE, 1. DEL: UVOD V DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing - zakaj se ga lotiti?

Katere kanale uporabljajo v letu 2022 podjetja, organizacije, institucije?

Kakšen je pomen zgodbe in kako to vpletamo?

Idealna stranka - kdo je, kako jo nagovarjamo, kako bi se ji lahko približali v digitalnem svetu? 


30. marec 2022

IZOBRAŽEVANJE, 2. DEL: SPOZNAJMO FACEBOOK

Najprej smo odgovorili na vprašanja, ki so se porajala od prejšnjega srečanja. Kar nekaj stvari se je nanašalo tudi na email marketing.

Nato smo se lotili pregleda Facebook profila, Facebook strani in Facebook skupin.

Sledila je izdelava Facebook strani, kjer smo postopoma razložili tudi, kaj vse je potrebno upoštevati pri profilni sliki, naslovni sliki in ostalih elementih. 


NALOGA: Premislite, kaj vse že imate ustvarjeno na Facebooku (profil, stran, skupino). Kaj objavljate na osebnem profilu? Kaj dodajate na poslovno stran? Kako pogosto? Ali imate tudi Facebook skupino? Kaj in kako pogosto objavljate tam? 


6. april 2022

IZOBRAŽEVANJE, 3. DEL: FACEBOOK - nadaljevanje

Najprej smo odgovorili na vprašanja, kjer se je glavni del nanašal na to, kako izdelati spletno stran.

Pregledali smo še določene funkcionalnosti na Facebook strani.

Vzpostavili smo two-factor authentication oz. dvofaktorsko preverjanje pristnosti za zaščito osebnega profila pred vdorom. 

Nato smo nadaljevali iz vidika priprave vsebin za Facebook stran in si pogledali še tudi, kako sestaviti koledar vsebin.

Na koncu smo si še pogledali, kje lahko naredimo analizo objav na Facebook strani.


NALOGA: Sestavite koledar vsebin za 1 mesec. Vnesite najrazličnejše vsebine, ki jih porazdelite na različna področja (dogodki, motivacija, novosti, aktualno, zgodba, o nas / o meni, najpogostejša vprašanja in odgovor na njih, mnenja strank, zanimivosti / izobraževanje o vašem področju). Lahko mi ga pošljete v pogled do prihodnjega srečanja. 


13. april 2022

IZOBRAŽEVANJE, 4. DEL: FACEBOOK - nadaljevanje

Najprej smo odgovorili na vprašanja, kjer je gospa Tina z nami podelila, kako je sama izdelala spletno stran v Wordpressu. Če koga zanima, lahko pogledate ta VIDEO, za gostovanje in domeno pa lahko pobrskate TUKAJ. Gospa Tina nam je poslala tudi nekaj napotkov, kako se je samostojno lotila izdelave in kateri videi so ji bili v pomoč:

1. Tam, kjer kupite domeno, vas obvestijo, kje in kako na ponudnikovi spletni strani prenesete program za izdelavo spletne strani WordPress.
2. Posnetek, kako se namesti WordPress in kako se naredi spletna stran: 
https://www.youtube.com/watch?v=yC6ZfIF-R9k&t=3165s
Vse o programu za kreiranje spletne strani ELEMENTOR
https://www.youtube.com/watch?v=NUlI09hn0Bo

3. Kako kreirati blog na spletni strani:
https://www.youtube.com/watch?v=S_jW2ymXgcM
https://www.youtube.com/watch?v=BhltwjuiEk4

4. Kako vstavljati sliko na platformi WordPress:
https://www.youtube.com/watch?v=9pbLebMXLrI

5. Kako aktivirati telefonsko številko v spletu:
https://www.youtube.com/watch?v=AGBcP5BYpR4 ali
https://www.youtube.com/watch?v=Wguy06LliAk

6. Kako ustvariti spletni zemljevid, da vas najdejo na spletu:
https://www.neoserv.si/blog/google-search-console
https://www.bing.com/webmasters/about
https://search.google.com/search-console/about
https://www.youtube.com/watch?v=ExKynNMzxJY


Pogledali smo si, zakaj je dobro imeti aplikacijo Business Suite na telefonu za upravljanje Facebook strani. 

Pogledali smo si, kako lahko načrtujemo objave s pomočjo orodja Creator Studio oz. Meta Business Suite.

Podrobneje smo pregledali zavihek Insights - Vpogledi za analizo objav na Facebook strani.

Sprehodili smo se še skozi določene nastavitve na Facebook strani.


NALOGA: Prihodnji teden nas čaka odkrivanje Instagrama. Potrebujete dostop do Instagram profila, najboljše, da je profesionalni. Priskrbite si uporabniško ime in geslo. 

DODATEN NAMIG

Kako delimo objavo, če upravljamo Facebook stran? 

Video TUKAJ


20. april 2022

IZOBRAŽEVANJE, 5. DEL: INSTAGRAM

Na 5. srečanju smo odkrivali spletno družbeno omrežje Instagram.


Dorekli smo, da 27. aprila imamo prosto, ker je praznik. Sem pa vam na voljo preko emaila, tako da bom vesela, če se mi oglasite glede vašega napredka, idej, ustvarjanja ...


Govorili smo o vrstah profilov, ki jih lahko kreiramo in razložili, zakaj je potrebno imeti poslovni profil. Govorili smo o tem, kako ga kreiramo, kako osebni profil spremenimo v poslovnega.

Nato smo odkrili vse zavihke, ki jih ima Instagram in kaj nam posamezna funkcionalnost omogoča.

Naslednjič se lotimo objave Instagram objav in Instagram Story vsebin, zato pripravite ideje. 


PRIPOROČAM: 28. aprila bo potekal brezplačni dogodek na temo TikTok-a. Če vas ta vsebina zanima, se lahko prijavite TUKAJ


NAMIG: Če morda želite imete več povezav na vašem Instagram profilu, si lahko pomagate s to platformo, TUKAJ


NALOGA: Razmislite o tem, kako si želite, da bo izgledal vaš poslovni Instagram profil. Kakšne objave bi dodajali, kakšno strukturo (grafika vs. fotografija) bi ubrali? Premišljujte tudi o ključnih besedah glede vaše vsebine, saj bomo naredili seznam #hashtagov. 


4. maj 2022

IZOBRAŽEVANJE, 6. DEL: INSTAGRAM, nadaljevanje

Na 6. srečanju smo nadaljevali z odkrivanjem spletnega družbenega omrežja Instagram.

Največji poudarek smo dali hashtagom (#, ključnikom), kjer vas naprošam, da si sestavite seznam in mi ga lahko tudi pošljete v pogled, da vas še dodatno usmerim. 

Pogledali smo si po korakih, kako dodamo Instagram objavo.

Nato pa smo se še poglobili v Instagram story (zgodbe) in preverili raznolike funkcionalnosti, ki jih je mogoče dodati.



11. maj 2022

IZOBRAŽEVANJE, 7. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

Na 7. srečanju smo začeli z odkrivanjem oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Najprej smo si pogledali kaj je sponzoriranje objav.

Nato smo se odpravili v Ads Manager oz. Upravitelj oglasov in od tam v Business Manager (Upravitelj za podjetja), kjer bomo prihodnjič še nadaljevali z nastavitvami.

Tisti, ki se boste že sedaj lotili oglaševanja, preverite, ali imate dostope do pravih oglaševalskih računov in Business Managerjev, da boste lahko pripravljali kampanje. 


Pomembno je, da greste korak za korakom skozi video, da ne preskočite kakšne nastavitve.

Če nimate business managerja (upravitelja za podjetja), ga ustvarite tukaj:

https://business.facebook.com/overview/ 


V oglaševalski račun pridete tukaj:

https://business.facebook.com/adsmanager/manage/campaigns 


Tukaj si lahko pogledate pravilnik o Facebook oglaševanju:

https://www.facebook.com/policies/ads/


18. maj 2022

IZOBRAŽEVANJE, 8. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

Na 8. srečanju smo nadaljevali z odkrivanjem Facebook in Instagram oglaševanja. Dokončali smo pregled Business Managerja (Upravitelja za podjetja), spoznavali strukturo kampanja (campaign) - nabor oglasov (ad set) in oglasi - ads.


Nato smo odkrivali cilje oglaševalskih kampanj in šli korak za korakom nalagat traffic (promet) kampanjo. Spoznali smo še, kako si nastavimo budget, občinstvo in katere umestitve poznamo. 


Začetni del je sicer namenjen odgovarjanju na vprašanja, pregledovanja vsebin na Facebook straneh in Instagram profilih, ker se še da veliko narediti na področju vsebin, zato smo se posvetili tudi še temu. 


25. maj 2022

IZOBRAŽEVANJE, 9. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU

Na 9. srečanju smo nadaljevali z odkrivanjem Facebook in Instagram oglaševanja. Naredili smo različne primere iz vidika občinstva, nato smo pa nadaljevali s pisanjem teksta, dodajanjem fotografij in tako naložili prvi oglas.

Spoznali smo, kako lahko dodamo več oglasov v en set in tudi kako lahko dodamo več setov v eno kampanjo.


Prihodnjič se lotimo še analize oglasov in odgovarjamo še na vsa vaša vprašanja glede digitalnega marketinga. 


1. junij 2022

IZOBRAŽEVANJE, 10. DEL: ZAKLJUČNO SREČANJE

Na zaključnem srečanju smo pogledali, kako se lotimo analize oglasov, nato pa smo se posvetili še vsem vprašanjem, ki so se pojavila ob zaključku programa. 


ISKRENA HVALA vsem, ki ste v 10. tednih skupaj z mano odkrivali digitalni marketing. Želim vam, da vztrajate, ker rezultati se vsekakor pokažejo. Ne čez noč, ampak čez določen čas, če smo konstantni pri grajenju naše zgodbe. Vse dobro vam želim na vseh področjih!


Če se vam pojavi kdaj kakšno vprašanje, sem z veseljem vedno na voljo na postani@mojstermarketinga.si. 

Za vsa vprašanja sem na voljo na

postani@mojstermarketinga.si.


Mojster Marketinga, 2022 | Varovanje osebnih podatkov