Zboostaj Svoj Biznis!

30-dnevni praktični program, ki ti bo pomagal, da spoznaš, kako učinkovito oglaševati na Facebooku in Instagramu.

Plačaš enkrat, ostaneš za zmeraj!

Kaj to pomeni? S tem, ko enkrat vplačaš program, ostaneš za zmeraj del skupine Mojstrov Marketinga, kjer si ves čas deležen/a posodobitev programa. Ravno tako se lahko NEOMEJENO KRAT pridružuješ na spletnih srečanjih, da osvežiš in poglobiš znanje. Verjemi, prav vedno doživiš nov AHA moment!

Pridruži se! VEČ KOT 373 vpisanih.


Preden porabiš naslednji € za Facebook ali Instagram oglaševanje, si preberi tole...

Facebook ne deluje. Facebook ni primeren za mojo dejavnost. Na Facebooku ne morem zaslužiti niti za eno kavico...

Če si že izrekel/a kaj od zgornjega, verjemi, da vem, kako se počutiš.

Ko se usedeš za računalnik, odpreš Facebook stran in končno želiš napisati oglas ali objavo, ki bi tvoj izdelek ponesla v svet, vendar ti v glavi spet vse zablokira.

Ko razmišljaš, ali je 5 € budgeta dovolj, da sploh kaj narediš. 

Ko ne veš, kaj bi Facebook rad, ko te sprašuje, ali si želiš več engagementa, več messenger sporočil ali več klikov na spletno stran. 

Ko se zbujaš sredi noči in razmišljaš, naj odpreš Ads Manager ali statistiko prodaje, če se sploh kaj dogaja, ko si nastavil/a 20 € na dan za oglase.

Vse to sem že izkusila in tudi po 9 letih aktivnega dela na Facebook straneh in predvsem Facebook oglaševanju, so to še vedno vprašanja, ki so prisotna na uvodnem sestanku:

- Kako naj targetiram občinstvo? Ker VSI niso tvoji kupci.

-  Imel bi tiste oglase, da vidijo točno tisti izdelek, ki so ga gledali. Da, retargeting je še vedno učinkovit.

- Ali lahko začnem oglaševati s 50 € na mesec? Da, ne glede na znesek, pričeti bi morali že včeraj.

TOREJ, TE ZANIMA, KJE BOŠ LAHKO NA TA IN PODOBNA VPRAŠANJA PREJEL/A ODGOVORE IZ PRVE ROKE?

30-dnevni program ZBOOSTAJ SVOJ BIZNIS!

30-dnevni spletni program ZBOOSTAJ SVOJ BIZNIS je namenjen TEBI, da končno odkriješ najbolj učinkovite načine, kako se lotiti Facebook in Instagram oglaševanja, z odgovori na vsa vprašanja, ki so te kdajkoli mučila. Program ti bo na voljo TAKOJ, kar pomeni, da se lahko takoj lotiš "dela", potem pa se priključiš na srečanja v živo, kjer se lahko neposredno aktiviraš ali si video pogledaš kasneje. Čakajo te tudi domače naloge, ki jih bom do potankosti pregledala (kar pomeni - več sodeluješ, več odneseš in sproti napreduješ), ter dodatne vsebine za poglabljanje. Skupaj bomo zmogli. ?

ZDAJ je pravi trenutek za novo znanje!


Kaj lahko pričakujem?

Najprej bom nekaj pojasnila, da že na začetku vemo, pri čem smo.

TO NI PROGRAM, KJER PREJMEŠ VIDEO POSNETKE VSEH KORAKOV, KAKO TEHNIČNO NAREDITI OGLAS, AMPAK PRAKTIČNI PRISTOP!

Ko se prijaviš na program, prejmeš na email vsa navodila, kako bo naše 30-dnevno popotovanje potekalo. Čaka te več kot 15 ur praktičnih video vsebin, ki se bodo tedensko še dopolnjevala. Takoj boš vključen/a v zaprto Facebook skupino, kjer lahko postaviš vprašanja, izpostaviš izzive, ki jih imaš. Pričakala te bo tudi prva domača naloga, da se pobližje spoznava in bo tudi program naravnan k temu, da vključim tudi tvoj primer (če seveda to želiš ?).

V sklopu 30-dni se vsak teden srečamo na ZOOM-u (to poteka 5-krat, torej 5 mesecev na leto, aktivne mesece in termine določam sproti), v katerih module dodatno pojasnim, povem novosti na področju oglaševanja, katere so največje napake, kaj nikakor ne smeš spregledati ...

Kako to poteka? Praktično. Pojasnila bom vse, kar je zapisano, zraven pa prejmeš tudi zapiske, ki jim slediš, v katerih bodo tudi vsi koraki, kako prideš do določenega odseka znotraj Ads Managerja. Če karkoli ne bo jasno, pripravim dodatno vsebino v video/tekstovni obliki, kakorkoli ti bo lažje. 

Zakaj bo to tako potekalo? Ker je program interaktiven, ker želim, da se maksimalno vključiš, da potem prejmeš točno tisto, kar potrebuješ za korake k uspehu. 

Kaj vse si torej lahko obetaš od programa?

Poglobljeno znanje iz Facebook in Instagram oglaševanja

Verjemi, mojih 9 let izkušenj iz tega področja ti bo končno dalo vpogled v to, kar morda že nekaj časa zamujaš. Četudi si začetnik ali si se v oglaševanje že poglobil/a, napredek in boljši rezultati so zagotovljeni za vsakega.

Nič več tavanja v temi!

Nihče ti ne more povedati, kateri oglas bo deloval najbolje, dokler ga ne ustvariš in zaženeš. Spoznaj sestavine dobrega oglasa in potem zapluj skupaj z mano v svet CTR, CPC, CPL, CPA in ostalih kratic, ki te bodo prevzele -> juhej, čas za analizo. 

Rezultati, rezultati, rezultati

Bodimo iskreni, vsi smo tukaj, ker si želimo rezultate. Morda želiš končno zgraditi dobro listo email kontaktov ali prodati izdelke, ki jih imaš na zalogi ali drastično povečati obiskanost bloga. Vse to se da in še marsikaj več! 

Del skupnosti

Od prvega dneva, odkar sva jaz in Grega ustanovila Mojster Marketinga, sva si želela, da povezujeva ljudi, saj le tako lahko dosežemo več. Tudi ti boš takoj začutil/a to energijo, ki nas povezuje znotraj zaprte skupine.

Kaj pravijo osebe, s katerimi sodelujemo?

Če sem iskrena, si življenja brez določenih ljudi več ne predstavljam. Sem spadajo tudi Mojca, Maja in Hana, s katerimi  smo skupaj že več kot 7 let, s Hano celo že od začetka, od leta 2015. Hvaležna za vse, kar smo doživeli skupaj, saj nas vse izkušnje, tako dobre kot slabe krepijo, da smo še močnejša ekipa!

Maja Plohl

CEO Bombazek.si

Z veseljem vaju bom priporočila tudi naprej!

Hvala & vse pohvale za organizacijo in izvedbo današnjega dogodka - delavnica je bila super! Veliko novega sem izvedela, spoznala same fajn ljudi in z veseljem vaju bom priporočila tudi naprej! Veliko uspeha obema in vse dobro!

Hana Grbec

CEO Distributor.si (soraya.si, dragocena.si)

Vse nam bo uspelo, skupaj!

Monika je sonce, brez katerega si NAS ne predstavljamo - njen klasičen odziv na praktično vse se glasi: "Seveda, bom uredila."

Mojca Košič

Mag. Mojca Košič, spletna podjetnica, pedagoginja montessori in ustanoviteljica MONTESSORI DOMA.

»Must have« znanje za vsakega podjetnika

Tako zelo sem hvaležna Moniki za vso asistenco pri vodenju FB oglasov. Všeč mi je, da FB prostor res optimalno izkoristi brez nepotrebnega finančnega vložka. Le toliko kolikor je potrebno za maksimalni učinek. Z Moniko sodelujem že 5 let in ne predstavljam si, da bi ostala brez njene pomoči pri svojem delu. Sama namreč spletno poslujem že 5 let in skupaj sva izpeljali že mnogo spletnih akcij – od vodenja spletne trgovine do lansiranja spletnih tečajev. Znanje, ki ga ima Monika je, še posebej v tem času, za vsakega podjetnika »must have«.

Vsebina 30-dnevnega programa

1-krat TEDENSKO ZOOM srečanje (odvisno od terminov, na leto je 5 "aktivnih" mesecev), v katerem lahko interaktivno sodeluješ + domače naloge za poglabljanje znanja in feedback iz moje strani + sledenje s pomočjo e-mail vsebin (vsak dan, 30 DNI, prejmeš e-mail z nalogo in vsebino dneva).

1

MODUL 1: Boostanje NI ENAKO oglaševanju!

Včasih je najlažje pritisniti moder gumb "Boost Post" oz. "Promoviraj objavo", saj je to najkrajša pot do promocije na Facebooku. Ampak žal ti moram povedati, da to ni tisto ta pravo oglaševanje. V tem modulu bomo:

- spoznali razliko med sponzoriranimi objavami in pravim Facebook oglaševanjem,

- si ogledali, kako sploh nastaviš sponzorirano objavo,

- odkrili, kdaj so sponzorirane objave učinkovite in koliko budgeta nameniti,

- naredili primerjavo med sponzorirano objavo in identičnim oglasov, da vidimo, kako raznoliki so lahko rezultati,

- odkrili, kako lahko objavo pretvoriš v oglas,

- pojasnili podlago vsega oglaševanja - Facebook Pixel.


? Kakšne bodo domače naloge? Namestitev Facebook Pixla, predstavitev Facebook strani, da jo do potankosti pregledam, definiranje ciljev, kaj želiš oglaševati, koliko budgeta imaš na voljo...? 

2

MODUL 2: Kako se lotiti Facebook in Instagram oglaševanja?

Načrtovanje oglaševanja vzame 80% časa, potem sledi izvedba. Ključno je, da se znaš pripraviti, da načrtuješ oglaševanje vnaprej, da imaš pripravljen vsaj okviren načrt za prihodnjih 6 mesecev. Tako lažje planiraš, kakšno gradivo potrebuješ in ne boš ob dnevu, ko bo potrebno naložiti oglase postavljen/a pred izziv, kaj sedaj skomunicirati. V tem modulu bomo:

- spoznali, kako si pripraviti strukturo in načrt za oglaševanje za 6 mesecev,

- odkrili strukturo Campaign (kampanja) - Ad Set (nabor oglasov) - Ad (oglas),

- pregledali, kakšne cilje lahko dosežeš s pomočjo Facebook oglaševanja,

- spoznali, kaj je to CBO oz. Campaign Budget Optimization - optimizacija oglaševalskega budgeta,

- odkrivali, kaj je to lifetime (doživljenjski) in daily (dnevni) budget ter kako ga nastaviti,

- spoznali različne placements oz. postavitve oglasov -> tukaj odkrijemo tudi Instagram oglaševanje,

- se poglobili v audience oz. občinstvo in vse možnosti, ki jih lahko nastaviš (custom audience, saved audience, lookalike audience) ter končno spoznali, da poleg opcije VSI imaš neskončno možnosti targetiranja. 


? Kakšne bodo domače naloge? Sestava oglaševalskega seta v glavi oz. na listu papirja, ki mi ga posreduješ. V njem bo definirano, katere izdelke/storitve boš oglaševal/a, kje - na katerem placementu želiš oglaševati in koga želiš targetirati, da skupaj odkrijemo, kakšne možnosti imaš iz vidika občinstva.

3

MODUL 3: Uf, oglasi, kaj pa zdaj?

Te boli glava, ko moraš strniti besede, da jih spraviš v Facebook objavo ali oglas? Ne veš, kje začeti oz., še prej, kje sploh najti idejo za vsebine? Naštela ti bom kup idej in pokazala konkretne primere, kaj lahko uporabiš kot vsebino in morda te bodo nekatere stvari presenetile, saj si ne bi mislil/a, da tudi to pride v poštev, da pritegneš občinstvo. Torej, v tem modulu bomo:

- pojasnili, zakaj NIKOLI ne smeš v oglaševalskem setu imeti zgolj 1 oglas,

- odkrili, kakšne vrste oglasov obstajajo,

- si ogledali, kako je sestavljen oglas,

- se poglobili v vsako sestavino oz. polje oglasa ter raziskali, kaj zapisati vanj (text - besedilo, headline - naslov, description - opis, URL - kam vodi oglas),

- raziskali, katere fotografije/videe dodati in kako priti do njih,

- kako se lotiti A/B testiranja,

- odkrili, kaj je to Dynamic creative oz. dinamična kreativa.


? Kakšne bodo domače naloge? Jej, komaj čakam, da mi pošlješ v pogled oglase, ki jih boš napisal/a. ? 

4

MODUL 4: Analiza, analiza, analiza!

Najhujša napaka, ki jo lahko narediš, je to, da naložiš oglase, potem pa dobesedno "daš vse štiri od sebe". Ne, takrat se namreč pravo delo začne. Oglase moraš spremljati, da lahko primerno reagiraš. Facebook ti namreč omogoča, da ne porabiš vseh 100 €, če že po 10 € vidiš, da zadeva ne pije vode. Zakaj bi torej porabil/a ves budget na neučinkovit način, če ga lahko samo delček, potem pa testiraš dalje, da najdeš pravo pot? V tem modulu bomo:

- pregledali, kako si nastaviti report oz. poročilo, ki ga potem spremljaš (odvisno, katere številke so ti pomembne),

- spoznali, kaj je to CPC, CTR, CPA, CPL in podobno,

- raziskali, kakšne morajo biti številke, da lahko rečemo, da je oglaševanje učinkovito,

- spoznali, kaj narediti, če so številke dobre, in, seveda tudi, kaj narediti, če so številke slabe. 


? Kakšne bodo domače naloge? Na podlagi vsega povedanega mi boš poslal/a report s tvojo analizo, v kateri boš presodil/a, če so oglasi bili učinkoviti ali ne. Skupaj bova poiskala rešitve za naprej glede na to, če so rezultati dobri ali slabi. 

Bonus

Odkrij BONUSE!

Da od 30-dnevnega programa resnično odneseš največ, so tukaj še 3-je super BONUSI, ki so neprecenljivi za vse mentorirance. 

Bonus 1
TEMPLATE 7 BESEDIL ZA PISANJE OGLASOV

Če ti pisanje oglasov predstavlja nočno moro, potem je ta bonus pravi zate. 


V njem te čakajo primeri uspešnih oglasov in tudi smernice, kako se lotiti pisanja oglasov, kaj je potrebno izpostaviti, poudariti, kako izbrati fotografijo, katere besede vključiti v naslov in še marsikaj več... 

Bonus 2
KAKO PRIPRAVITI VSEBINE ZA FACEBOOK IN INSTAGRAM?

Še vedno iščeš pravi način, kako v Facebook in Instagram objavah komunicirati s tvojimi sledilci? 

Kako jih nagovoriti in pritegniti? 

Kako sploh pripraviti koledar vsebin, da ti ne zmanjka idej?


Pazi to: čakata te kar dva priročnika (en za FB in drug za IG) z glavnimi nasveti iz vidika vsebinske priprave objav. 


Zraven pa ti bom priložila še koledar za en mesec - kako si torej načrtovati in pripraviti mesečni koledarček objav. Neprecenljivo, verjemi!


Bonus 3
PREGLED OGLAŠEVALSKE KAMPANJE

Če si si vedno želel/a, da ti nekdo da "zeleno luč" ali "blagoslov" (kar ti je ljubše?) preden tvoja kampanja ugleda luč sveta... Voila, ta bonus je namenjen tebi! 


S sprotnim delom v teh 30-dneh bo kampanja postavljena, jaz pa že komaj čakam, da jo pregledam.


Pregled bo potekal preko emaila, točna navodila, kaj potrebujem za pregled, prejmeš naknadno.

Kaj pravijo drugi o programu?


Maja Podpečan

Meni je res pomagalo!

Draga Monika,

najprej velik HVALA za tvoj čas, predanost in prijaznost.
S programom Zboostaj svoj biznis sem zelo zadovoljna.
Všeč mi je kako si nam vse predstavila, najprej v pisni obliki en dan prej in potem še fb live naslednji dan.
Vse si zelo dobro razložila, pokazala na primerih.
Meni je res zelo pomagalo, da razumem in da znam sama narediti oglase in tudi spremljati rezultate. In še druge stvari, kako gradit mailing listo, kako povečat število sledilcev..

Meni je res top program!

Tina Bone

Super je bilo!

Hvala za čudovito izkušnjo, ki je prinesla veliko dodatnega znanja, predvsem pa hvala ker si nam bila vedno na voljo, ko smo imeli kakršnokoli vprašanje oz. smo se kakorkoli »zaciklali«?.

Verjamem, da bos z dosedanjim načinom podajanja vsebin in iskreni pripravljenosti, da se udeleženci tečajev res veliko naučijo, tudi v prihodnje svojo zgodbo uspešno »boostala«?.

Super je bilo in tvojih tečajev se bom tudi v prihodnje z veseljem udeleževala.

Izjemna investicija v znanje

Zdravo,
jutri se začenja nov krog v okviru programa Zboostaj svoj biznis, jaz pa bi se želel kot bivši "učenec" zahvaliti za vso znanje, ki sem ga prejel v okviru programa. Čeprav nisem bil med tistimi nabolj aktivnimi učenci, sem pridobil veliko znanja iz naslova oglaševanja, ki bi ga bistveno težje pridobil s pomočjo googla in knjig. Lahko bi rekel, da je to ena izjemna investicija v znanje. Resnično priporočam vsakomur, ki želi pridobiti ogromno znanja iz FB oglaševanja, še posebej začetnikom, kot sem tudi sam, saj je tečaj zasnovan tako, da začetniki korak za korakom hitro napredujejo, tisti ostali pa nadgrajujejo znanje.
Skratka, odlična izkušnja.

Uspešen začetek novega kroga ti še zaželim in še enkrat-hvala :)

mnenje

Tina iz UNQ STUFF • za modne • edinstvene • drzne ženske

mnenje

Katja iz Mirable Photography


Uvod v Facebook in Instagram oglaševanje - gostja v Marketinški kavici pri Katji Breznik

Kdo bo s tabo?
Monika Horvat

Sem Monika, mamica dveh razposajenih otrok, sr(e)čna podjetnica, nasmejana Prekmurka, da te ne bo čudil naglas, ko se slišimo. ? Facebook oglaševanje me navdušuje že od leta 2013, ko sem se začela učiti od izredno uspešnega podjetnika Klemna Štruca, ki je sedaj CEO & soustanovitelj Soulvana by Mindvalley. 


Kmalu po pvih korakih sem 1.1.2015 ustanovila svojo butično agencijo, ki jo vsa ta leta uspešno krmarim. V letu 2018 sva skupaj z Grego Gostinčarjem naredila še korak naprej in ustanovila Mojster Marketinga, ki je tukaj tudi zate, da ti predava vso znanje, ki ga imava, da še sam/a ustvariš sanjske rezultate.


Nisem obsedena zgolj z emojiji (verjetno si opazil/a na spletni strani) in digitalnim marketingom, kjer 24/7 prebiram, kaj se novega dogaja, ampak tudi z glasbo, zato si ne predstavljam dela v tišini in ne morem ostati pri miru, ko zaslišim melodijo. Imava še nekaj skupnega??? 


Upam, da bom morda tudi tvoja mentorica. Hvaležna, ker si tu!?

Monika Horvat

Ok, zdaj pa čisto iskreno...?

Dolgo sem tuhtala, kako ovrednotiti vso to znanje in vsebino, ki ti jo bom predala tekom programa, tekom naših srečanj. Žal ne more biti "for free", ker vem, da bom v tem času dala 200% od sebe, da ti dam vse potrebno, da napreduješ. Je pa cena res smešno nizka?. Namenoma in zavedno, ker te želim podpreti v tem času. 


Vse pa je odvisno od tebe. Bolj boš sodeloval/a, večji bo napredek, saj tega namesto tebe ne morem narediti niti jaz, niti nihče drug (no, razen tvoj sodelavec na področju marketinga, če ga imaš?).  


Tako nizke cene v okviru Mojster Marketinga še nismo imeli pri nobenem programu, zato srčno upam, da izkoristiš priložnost in se vidimo. Za vse pomisleke, vprašanja lahko pišeš na postani@mojstermarketinga.si. 

OSNOVNI PROGRAM

Poglobljeno in učinkovito do cilja z vsem potrebnim praktičnim znanjem!


97,00 €

samo 3,23 € / dan 


  • 30-dnevni voden program (5 spletnih srečanj v določenem obdobju)
  • pregled nalog, interaktivno sodelovanje na spletnih srečanjih in sprotno odgovarjanje na vsa vprašanja preko emaila
  • 5 intenzivnih modulov, ki ostanejo za vedno
  • povzetek modulov v pisni obliki s primeri iz prakse
  • domače naloge s pregledom in mnenji za sprotni napredek
  • doživljenjska vključenost v Skupino Mojstrov Marketinga
  • BONUSI

Več kot 373 sošolk in sošolcev že čaka nate! 

100% garancija na zadovoljstvo 

Pod okriljem Mojster Marketinga smo izobrazili že več kot 2000 ljudi, vendar se ni niti 1x zgodilo, da bi kdo zahteval svoj denar nazaj! Še več, praktično po vsakem predavanju so naju vključeni spraševali, kdaj bova ponovno organizirala kakšno novo predavanje in jim predala še več znanja.


Kljub vsemu ti dajem 100% garancijo na zadovoljstvo. To pomeni, da če po 14-dneh od pričetka programa ugotoviš, da to ni zate, da si pričakoval/a nekaj drugega, mi zgolj napišeš email na postani@mojstermarketinga.si in v roku 3 dneh prejmeš denar nazaj na tvoj TRR. 

Kaj pravijo drugi o meni?


Sabina Musar

Strokovnjakinja za jogo

Hvaležna, res hvaležna.

Kot podjetnica na zacetku svoje poti, sem se zavedala, da bom morala svoje marketinske spretnosti dodelati.

Za zacetek sem se cisto slucajno odlocila za delavnico, katere oglas se mi je prikazoval vsaki dan, na mojem FB zidu.

Brez pricakovanj. In odprl se mi je popolnoma novi svet. Ze na sami delavnici sta Grega in Monika tako kompleksno znanje podala na zelo dostopen razumljiv nacin. Korak po koraku. Želela sem vedeti vec. Zelela sem sama skrbeti za svojo zgodbo, oglasevanje na FB-ju. Njuna dostopnost me je tako pritegnila, da sem se takoj odlocila za nadaljna ucenja. Z njunim spletnim programom “Dominantna Facebook formula”, sem se lahko poglobila v te spretnosti. V svojem tempu sem tako odkrivala lekcijo za lekcijo, vse skrivnosti oglasevanja na Facebooku.Monika pa je bila vedno na razpolago, podpora pri vsakem nadaljnem koraku. Danes sama ustvarjam kampanje, jih testiram in ustvarjam custom audience, po moji meri :) Hvalezna. Res hvalezna.

Žan Nekrep

Spletni strokovnjak in organizator dogodkov

Res imam občutek, da se vsak evro, ki ga vloži, povrne večkratno!

Zaradi rasti podjetja sem iskal dodatno pomoč za spletni marketing. Ker sam dobro poznam to področje sem težko predal to nalogo naprej in takrat mi je poslovni partner priporočal Moniko.


Prepričala me je z načrtom dela in kasneje tudi zanesljivostjo ter skrbno porabo budgeta.

Andraž Gavez

CEO & Ustanovitelj Moja Čokolada

Brez Monikinega znanja ne bi dosegli istih rezultatov!

Monika je super oseba, ki ima fantastično energijo. Pri MojaČokolada.si z veseljem sodelujemo z njo ter z njeno pomočjo dosegamo fantastične rezultate.


Svoje delo opravlja zelo zavzeto ter se za vsakega naročnika zares potrudi. Je oseba, ki jo z velikim veseljem priporočim naprej ter si želim še več takšnih poslovnih partnerjev.

⏰ Ne odlašaj s prijavo!

Prav neverjetno je, kako se povežeš z ljudmi, ki si jih srečal na delavnici v živo ali virtualno. Nekatere izmed vas še osebno nisem srečala, ampak se mi zdi, da se poznamo že 100 let. To je tisti povezovalni duh, ki nam omogoča, da v danih razmerah ustvarimo še več, da se podpiramo in smo en drugemu v pomoč. 

katja petrun

iva gomboc


? Morda se ti porajajo vprašanja...

Facebook in Instagram mi gresta na živce!

Sem čisti začetnik, začetnica brez izkušenj.

Je ta program primeren za vsako panogo?

Ali lahko znanje pridobim sam/a?

Kaj pa, če že vse vem?

Kaj potrebujem za ogled program?


Tega dela običajno ne maram?

ampak vem, da želiš neposredno videti, kaj delam. 

Delim nekaj rezultatov za mesec marec 2020. Pridejo boljši in slabši dnevi, boljše in slabše kampanje,

ampak ravno to moraš dojeti, da je to proces, ki se nikoli ne konča in dan za dnem iščemo boljše rešitve.

? Oglaševanje za eno izmed spletnih trgovin, oktober 2022

Odločitve, ki jih sprejemamo na dnevni ravni, včasih tudi po nekaj urah, odvisno ob budgeta, ki je nastavljen, in ciljev, ki jih zasledujemo.

? Izsek iz oglaševanja blog objave, marec 2020

Gre v bistvu za boostano objavo, ki je imela izredno nizko ceno na klik, ker ljudje v tem času rabijo spodbudo, morajo slišati, a si tu, da jim daješ vsebino, ki jim je v pomoč, podporo, jih izobražuje... Slišati morajo tvojo zgodbo.

? Izsek iz pridobivanja leadov - kontaktov, marec 2020

Pri enem izmed naročnikov smo v marcu 2020 nadaljevali z grajenjem e-mail liste, kjer je pripravljena tudi avtomatizacija, ki potem prodaja online program. Cena na pridobljen kontakt oz. lead je znašala zgolj 0,04 €, kar je resnično odličen rezultat.

OSNOVNI program

Poglobljeno in učinkovito do cilja z vsem potrebnim praktičnim znanjem!


97,00 €

samo 3,23 € / dan 


  • 30-dnevni voden program (5 spletnih srečanj v določenem obdobju)
  • pregled nalog, interaktivno sodelovanje na spletnih srečanjih in sprotno odgovarjanje na vsa vprašanja preko emaila
  • 5 intenzivnih modulov, ki ostanejo za vedno
  • povzetek modulov v pisni obliki s primeri iz prakse
  • domače naloge s pregledom in mnenji za sprotni napredek
  • doživljenjska vključenost v Skupino Mojstrov Marketinga
  • BONUSI

? Samo še nekaj...

Vem, da se včasih ni preprosto odločiti, ampak včasih so odločitve, ki jih sprejmemo v hipu, tiste prave. Ne oklevaj, izgubiti ne moreš nič, lahko zgolj veliko pridobiš. Verjemi, da bomo skupaj naredili prave korake v smeri odličnih rezultatov!

O, a si še tu? ? Hvala, sem vesela ? Stran je nastala v sklopu Mojster Marketinga. 

Varovanje osebnih podatkov | Pogoji poslovanja