Uporaba sodobnih spletnih omrežij za izobraževanje odraslih
IZOBRAŽEVANJE, 1. DEL, 7. september 2022
Digitalni marketing - zakaj se ga lotiti?
Katere kanale uporabljajo v letu 2022 podjetja, organizacije, institucije?
Kakšen je pomen zgodbe in kako to vpletamo?
Idealna stranka - kdo je, kako jo nagovarjamo, kako bi se ji lahko približali v digitalnem svetu?
IZOBRAŽEVANJE, 2. DEL, 14. september 2022
Kaj smo delali na 2. srečanju? Najprej smo odgovorili na vprašanja, ki so se porajala od prejšnjega srečanja. Kar nekaj stvari se je nanašalo tudi na email marketing.
Nato smo se lotili pregleda Facebook profila, Facebook strani in Facebook skupin.
Sledil je podroben pregled Facebook strani, kjer smo postopoma razložili tudi, kaj vse je potrebno upoštevati pri profilni sliki, naslovni sliki in ostalih elementih.
IZOBRAŽEVANJE, 3. DEL, 21. september 2022
Pregledali smo še določene funkcionalnosti na Facebook strani in primerjali izgled novih in starih Facebook strani.
Nato smo pogledali smernice iz vidika priprave vsebin za Facebook, iskali ideje in si pripravili osnutek koledarja vsebin, ki nam omogoča lažjo organizacijo in pripravo objav.
Pomemben del je tudi analiza objav na Facebook strani, tako da smo preverili, na kakšen način lahko to naredimo in kaj vse lahko razberemo iz tega.
NALOGA (po želji): Sestavite koledar vsebin za 1 mesec. Vnesite najrazličnejše vsebine, ki jih porazdelite na različna področja (dogodki, motivacija, novosti, aktualno, zgodba, o nas / o meni, najpogostejša vprašanja in odgovor na njih, mnenja strank, zanimivosti / izobraževanje o vašem področju). Lahko mi ga pošljete v pogled do prihodnjega srečanja.
IZOBRAŽEVANJE, 4. DEL, 28. september 2022
Na 4. srečanju smo pregledali objave na Facebook straneh in se lotili spletnega družbenega omrežja Instagram. Pogledali smo, kako je sestavljen profil (profilna slika, ime in uporabniško ime, opis - BIO, povezava, Highlights).
Naslednjič nadaljujemo z vrsto objav, izgledom Instagram zidu, smernicami iz vidika priprave vsebin, analizo objav in Instagram Story-jem podrobneje.
IZOBRAŽEVANJE, 5. DEL, 5. oktober 2022
Na tem srečanju smo podrobneje pogledali, kakšne vrste objav lahko dodajamo na Instagramu. Podrobneje smo odkrivali tudi Instagram Reel, pojasnili, kaj je Instagram Guide.
Začeli smo z odkrivanjem Instagram story vsebin, ki jih prihodnjič še bolj razložimo.
Predlagam, da do prihodnjič tudi sami čim več stvari poskusite znotraj Instagrama. Ni nujno, da objavite, zgolj da dobite občutek, kaj vse je možno urejati. Tako boste imeli tudi več vprašanj in vam z veseljem pojasnim vse, kar vas bo zanimalo.
IZOBRAŽEVANJE, 6. DEL, 12. oktober 2022
Na tem srečanju smo se poglobili v Instagram Story vsebine, saj so zelo pomembne za povezovanje in grajenje skupnosti. Nato smo se lotili še analize objav z namenom, da smo ugotavljali, katere objave so najbolj uspešne in kako uspešni smo bili z izborom hashtagov.
Prihodnjič se lotimo področja Facebook in Instagram oglaševanja. Tudi sami čim več preklikajte in testirajte funkcionalnoasti v Instagram story, da boste na začetku povprašali še vse, kar se vam bo porajalo.
IZOBRAŽEVANJE, 7. DEL, 19. oktober 2022
Začeli smo s Facebook in Instagram oglaševanjem. Najprej smo spoznali, kaj je boostana (promovirana) objava, da smo to potem primerjali z oglaševanjem.
Pregledali smo, kako si nastavite Business Manager oz. Upravitelj za podjetja. Nato smo se lotili ciljev, ki jih lahko uporabite v vaših kampanjah.
Preberite si tudi pravilnik o oglaševanju na Facebooku, ki ga najdete tukaj: https://transparency.fb.com/policies/ad-standards/
IZOBRAŽEVANJE, 8. DEL, 26. oktober 2022
Nadaljevali smo z odkrivanjem Facebook in Instagram oglaševanja. Razmišljali smo o različnih ciljih glede oglasov in se lotili podrobnejše analize občinstev.
IZOBRAŽEVANJE, 9. DEL, 2. november 2022
Na tem srečanju smo dokončali nalaganje oglasa. Odkrili smo umestitve oglasov, nato pa odkrili, kako je sestavljen sam oglas in kaj vse je potrebno izpolniti, da je oglas zaokrožena celota. Pogledali smo še, kako dupliciramo oglas ali nabor oglasov.
Prihodnjič nas še čaka analiza oglasov in vaša vprašanja. Pripravite jih čim več, saj je to naše zadnje srečanje.
IZOBRAŽEVANJE, 10. DEL, 9. november 2022
Na zaključnem srečanju smo se lotili analize oglasov, nato pa smo se posvetili vprašanjem.
Še enkrat smo pogledali, kako je sestavljen Business Manager oz. Upravitelj za podjetja.
Pregledali smo funkcionalnosti Facebook skupin.
Dotaknili smo se email marketinga in platforme Mailerlite.
Hvala vam vsem za udeležbo na 10-tedenskem potovanju v digitalnem svetu. Želim vam vse dobro na vaši poti, če pa karkoli potrebujete, pa sem vam vedno na voljo na postani@mojstermarketinga.si.
Za vsa vprašanja sem na voljo na
postani@mojstermarketinga.si.
Mojster Marketinga, 2022 | Varovanje osebnih podatkov