USTVARI SVOJO ZGODBO!
Se sprašuješ, kako je drugim uspelo ustvariti uspešno zgodbo s pomočjo uporabe socialnih omrežij?
Najin celodnevni dogodek je popolnoma unikaten.
Skupaj bomo odkrivali, kako ustvariti zgodbo, ki bo pritegnila in privabila kupce, kateri so ključni kanali, ki jih moraš uporabljati, da uspeš, ter kako ti ob tem lahko pomagajo tisti, ki so že na pravi poti - influencerji.
Celodnevni seminar USTVARI SVOJO ZGODBO je ekskluzivni seminar namenjem vsem tistim, ki želite v enem dnevu spoznati ključne točke, ki vas bodo popeljale do uspeha v digitalnem svetu.
Vse to pod vodstvom dveh strokovnjakov, Monike in Grega, ter odličnih gostov, ki bodo podali svoje dragocene izkušnje.
Z znanjem, ki ga boste prejeli, boste lahko:
1. Ustvarili zgodbo, ki jo boste s strastjo ponesli med druge, da bo pritegnila še njih ter jih spremenila v vaše zveste kupce.
2. Hitro povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke/izdelka/storitve,
število sledilcev ter prihodke od prodaje vaših izdelkov oziroma storitev.
3. Upravljali Facebook in Instagram na pravi način s pomočjo ključnih prijemov.
GOSTJE NA SEMINARJU - posebno presenečenje!
Na najinem seminarju se nama bodo pridružili izredno uspešni gostje, ki dodobra obvladujejo socialna omrežja in spletno prodajo.
Hana Grbec, CEO podjetja distributor.si
Že od leta 2009 smo trdo delali, prvega februarja 2012 pa smo za kupce odprli spletno trgovino www.soraya.si. Navdušenje in ponos trajata še danes, saj trgovina odlično deluje in ima več kot 40 % vračajočih se strank. Odlični izdelki, tesno sodelovanje s proizvajalcem in znotraj ekipe ter osebni pristop strankam so se izkazali kot ključ do uspeha. Še dandanes smo svojim kupcem vedno na voljo - tukaj smo, da pomagamo.
Že leta pred decembrom 2015 sem zakupila domeno www.dragocena.siin na njej začela pisati svoj blog. Moja želja je bila že v samem začetku prav to, da ta stran postane najlepša spletna trgovina, ki bo kupcem ponudila tisto, kar resnično potrebujejo - pomoč pri izzivih. In ravno to počne še danes - Dragocena.si išče rešitve za svoje kupce. Naše izdelke obožujejo tako blogerke kot ljubiteljice vsega lepega, mi pa obožujemo njih.
Mojca Košič, ustanoviteljica Montessoridoma.si
Kot magistrica znanosti s področja politologije sem se pred petimi leti odpovedala »sanjski«, varni službi v državni upravi. Svoje poslanstvo nisem več videla v dolgotrajnih birokratskih postopkih, temveč v pomoči staršem pri vzgoji njihovih otrok. Poleg tega sem želela biti svobodna, izraziti svojo kreativnost in hkrati imeti dovolj časa za sebe, moji deklici in moža. Življenje je spet dobilo svoj smisel, ritem se je upočasnil, srce se je napolnilo. Posvetila sem se montessori pedagogiki in tako je nastala spletna trgovinica in blog MONTESSORI DOMA, ker sem želela s starši deliti znanje in navdušenje nad montessori pedagogiko.
Vedno bolj močno pa sem čutila željo, da bi staršem še bolj pomagala pri razumevanju svojega otroka, da bi z njim vzpostavili še bolj harmoničen odnos, sami pa bi v sebi našli več miru in zaupanja v svoje starševsko poslanstvo. Tako sem razvila prvi tovrstni spletni program v Sloveniji DOM PO MERI OTROKA ter svoji zgodbi dala piko na i. Spletna družbena omrežja so mi bila pri tem v veliko oporo, saj je to odličen način, da se je zgodba o Montessori Doma razširila daleč naokrog. Kako točno, pa izveste na dogodku.
VSEBINE CELODNEGA SEMINARJA:
INVESTICIJA V VAŠE ZNANJE!
Celodnevnega dogodka se lahko udeležite za zgolj
67 €!
P.S. Povabite tudi prijatelja/prijateljico.
Zakaj bi se na vaši zgodbi nabiral prah, če pa lahko...
KDAJ IN KJE SE VIDIMO?
Zabeležite si torek, 11. september 2018. Lokacija: Rimske Terme.
Celodnevni dogodek se bo začel ob 9.00 uri in trajal do 15.30.
To bo prelomnica, po kateri vaše življenje nikoli več ne bo isto.
---
KDO BO Z VAMI?
Monika Horvat, mojstrica digitalnega marketinga, še posebej Facebook oglaševanja, ki že več kot 3 leta z lastno agencijo za digitalni marketing sodeluje s številnimi slovenskimi podjetji in posamezniki na področju vodenja socialnih omrežij, Facebook & Instagram oglaševanja, e-mail marketinga in brandinga
Monika je Prekmurka, ki poleg uspešnega vodenje agencije organizira predavanja, delavnice na temo digitalnega marketinga ter dela 1-na-1 z mnogimi posamezniki, ki potrebujejo usmeritve v svetu spletnega marketinga.
Poleg uspešne podjetnice je mamica 2 otrok, s čimer je zgled mnogim samostojnim podjetnicam in vedno znova dokazuje, da rek »Only sky is the limit« še kako drži.
Monika s svojim strateškim razmišljanjem, raznolikimi izkušnjami ter srčnostjo, s katero se loteva vsake zgodbe, vedno znova dosega na videz nedosegljive rezultate, ne glede na zahtevnost in kompleksnost projekta.
Grega Gostinčar, strokovnjak za digitalni marketing in spletno prodajo, je lastnik in CEO agencije za digitalni marketing Visionplus, ki je svoja vrata odprla leta 2016 in od takrat dalje velja za eno najhitreje rastočih agencij v Sloveniji.
Za lastno agencijo se je odločil po tem, ko je že več kot 3 leta svetoval in sodeloval na področju spletnega marketinga z več kot 30 slovenskimi in tujimi podjetji ter različnimi strokovnjaki za marketing iz Slovenije, Avstrije in Švedske.
Ker se je zavedal pomena svojega znanja, se je odločil, da ga razširi na raven agencije, kjer poleg uspešnega vodenja digitalnega marketinga ponuja tudi druge storitve, kot je svetovanje podjetjem, izdelava spletnih strani, fotografiranje in tako pod eno streho združuje vse, kar potrebujete za uspešen nastop na spletu.
Poleg tega je Grega soustanovitelj avstrijskega podjetja PowUnity, ki razvija napredne GPS in Bluetooth tracking sisteme.
Grega velja za vizionarja, ki s svojim celostnim pristopom iz vsakega projekta in kampanje iztisne maksimum. Na podlagi svojih dragocenih izkušenj tudi odlično svetuje tako svežim, start-up podjetjem, kot tudi »starim mačkom« na področju podjetništva.
Aktivno se udeležuje in sooblikuje tečaje in izobraževanja na področju marketinga ter prodaje, saj tako lahko svojim naročnikom zagotavlja najboljšo storitev, ki je vedno »up-to-date«.
KAJ VAS ČAKA NA SEMINARJU?
Tekom celodnevnega seminarja bomo skupaj ODKRIVALI ključne sestavine, ki sestavljajo vsako uspešno zgodbo.
Vsak udeleženec bo lahko TAKOJ po celodnevnem seminarju pričel implementirati ključne strategije za uspeh.
S KATERIMI PODJETJI MONIKA IN GREGA USTVARJATA ZGODBE
IZJAVE STRANK IN UDELEŽENCEV NAJINIH DELAVNIC
Že od samega začetka dosegamo super rezultate!
Grega je vedno na razpolago in skrbi, da smo na tekočem z novitetami, ki jih vpeljuje, poleg tega pa nas dnevno zasuva z izjemnimi idejami.
TINA BELINA // Manager @ White Couture
Monika je super oseba, ki ima fantastično energijo.
Pri MojaČokolada.si z veseljem sodelujemo z njo ter z njeno pomočjo dosegamo fantastične rezultate. Svoje delo opravlja zelo zavzeto ter se za vsakega naročnika zares potrudi. Je oseba, ki jo z velikim veseljem priporočim naprej ter si želim še več takšnih poslovnih partnerjev.
ANDRAŽ GAVEZ // Lastnik in direktor @ Moja Čokolada
Z veseljem vaju bom priporočila tudi naprej!
In še enkrat hvala & vse pohvale za organizacijo in izvedbo današnjega dogodka - delavnica je bila super! Veliko novega sem izvedela, spoznala same fajn ljudi in z veseljem vaju bom priporočila tudi naprej! Veliko uspeha obema in vse dobro!
MAJA PLOHL // Ustanoviteljica @ Bombažek
Prepričala me je z načrtom dela in kasneje tudi zanesljivostjo ter skrbno porabo budgeta.
Zaradi rasti podjetja sem iskal dodatno pomoč za spletni marketing. Ker samo dobro poznam to področje sem težko predal to nalogo naprej in takrat mi je poslovni partner priporočal Moniko. Prepričala me je z načrtom dela in kasneje tudi zanesljivostjo ter skrbno porabo budgeta. Res imam občutek, da vsak evro, ki ga vloži povrne večkratno.
ŽAN NEKREP // Strokovnjak za Youtube in lastnik revij Kužek & Mucek
URNIK za 11. 9. 2018
8.30 do 8.50: Registracija in dobrodošlica
9.00 do 10.00: 7 MM-jev uspešne zgodbe
10.00 do 11.00: Zakaj Facebook še vedno deluje?
ODMOR
11.10 do 11.45 GOSTJA: Hana Grbec iz Dragocena.si - Kako kupce iz Facebooka
spremeniti v zvesto občinstvo?
ODMOR - čas za kosilo, malico (lastna organizacija)
12.30 do 13.15: Instagram - kako usvojiti kanal, ki je v porastu
13.15 do 14.00 GOSTJA: Mojca Košič iz Montessori Doma - Veeeeliko vsebine za veliko zvestih oboževalcev vaših storitev
ODMOR
14.20 do 15.00: Zakaj je pomembno sodelovati z influencerji
in kako jih izbrati?
do 15.30 Kako vse skupaj povezati v uspešno zgodbo in čas za vprašanja
LOKACIJA ZA VAŠ USPEŠEN SKOK V OGLAŠEVANJE
Rimske Terme,
Toplice 10,
3272 Rimske Toplice
INVESTICIJA V ZAČETEK VAŠE NOVE ZGODBE ZNAŠA...
Celodnevnega dogodka se lahko udeležite za zgolj
67 €! 597 €!
POGOSTO POSTAVLJENA VPRAŠANJA:
1. Kaj, če mi Facebook gre na živce?
Uf, popolnoma vas razumeva. Facebook predstavlja trn v peti marsikomu, kar je tudi razlog, da midva imava nepregleden seznam povpraševanj, dnevnih svetovanj … Ampak, če želite narediti korak v smeri vašega uspeha, bo potrebno na Facebook pogledati z druge plati, ki vam jo bomo razkrili na 2-dnevnem seminarju.
2. Sem čisti začetnik, nimam nobenih izkušenj
Ni problema. A veste, kako pravijo? Ni potrebno, da si popoln, da začneš. Potrebno je pričeti, da postaneš popoln. Vsi smo bili enkrat na začetku, iskali smo znanja, da bi lahko naredili korak naprej. Zakaj ne bi premik od začetnika do mojstra marketinga naredili na enostavnejši način – tako da osvojite preverjene tehnike ter si skrajšate pot do uspeha?
3. Je ta seminar primerna za vsako panogo?
Ne glede na to, ali se ukvarjate s prodajo športnih oblačil, kozmetike, nakita, računovodskih storitev, izobraževalnih programov, potovanj ali pa želite pospešiti obisk v vaši gostilni ali fizični trgovini … Seminar bo postregel s triki za raznovrstne panoge, zato jih boste tudi vi lahko takoj uporabili v praksi.
4. 11. septembra res ne morem. Bo kakšna ponovitev?
Uf, to pa je res škoda, da ne boste z nami. Če imate možnost, si skušajte urediti ta 1 dan za izobraževanje, ki bo za vedno spremenilo vaš nastop v digitalnem svetu. V kolikor res ne morete, bomo verjetno izvedli ponovitev seminarja, točnega datuma pa žal še nimamo.
5. Ali se to lahko naučim sam/a?
Seveda se lahko naučite sami. Prav vsako stvar se lahko naučite sami ;) Ampak … Zakaj bi porabili na tisoče €, opravili nešteto testiranj, porabili ogromno ur vašega dragocenega časa, če pa lahko vso znanje, ki sta ga Monika in Grega ter gostje pridobivali skozi več let dobite za pičlih 47 €? Ali se vam ne zdi, da je vaš čas in napredek vreden veliko več?
6. Kaj pa, če že vse vem?
Super, čestitava vam, da vam je uspelo osvojiti tehnike, kako se uspešno lotiti marketinga v digitalnem svetu. Toda, ste 100% zadovoljni z rezultati? Ste zares prepričani, da veste za vse novosti, ki jih Facebook in Instagram uvajata s »svetlobno hitrostjo«? Za vse trike, ki jih lahko vpeljete in z njimi še povečate prodajo? Zagotovo še imate rezervo, pridružite se.
7. Ali lahko koga povabim zraven?
Seveda, naredite si nepozaben dan s prijateljico, prijateljem, sodelavko, sodelavcem ... Verjemite, dogodek bo postregel z izjemnimi izkušnjami iz prakse, ki jih boste lahko pričeli implementirati še isti dan - zakaj ne bi tako koristno znanje delili z vam najljubšo osebo?
8. Ali prejmem po koncu dogodka kakšno potrdilo?
Seveda, če potrebujete potrdilo, nama javite in boste prejeli. S potrdilom jamčiva, da ste se udeležili 1-dnevnega seminarja.
DISCLAIMER
Copyright 2018 by Mojster Marketinga