Uporaba sodobnih spletnih omrežij za izobraževanje odraslih
IZOBRAŽEVANJE, 1. DEL: UVOD V DIGITALNI MARKETING
Digitalni marketing - zakaj se ga lotiti?
Katere kanale uporabljajo v letu 2021 podjetja, organizacije, institucije?
Kakšen je pomen zgodbe (ljudi) in kako to vpletamo?
Kako postaviti cilje za digitalna omrežja, konkretno za Instagram in Facebook?
Idealna stranka - kdo je, kako jo nagovarjamo, kako bi se ji lahko približali na Facebooku?
Uvod v Facebook in Instagram, zakaj ju uporabljati?
IZOBRAŽEVANJE, 2. DEL: UVOD V FACEBOOK
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Uvod v Facebook in zakaj ga uporabljati
Facebook profil / Facebook stran / Facebook skupine
Kako ustvarimo Facebook stran?
Pregled Facebook strani
POMEMBNO: V prezentaciji najdete nekaj namigov za pisanje objav. To bom na 3. srečanju podrobneje razložila, lahko pa že začnete razmišljati, ali določene komponente že vpeljujete v objave oz. kako bi jih lahko začeli vpeljevati v vašo vsebino.
IZOBRAŽEVANJE, 3. DEL: FACEBOOK - NADALJEVANJE
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Kako ustvarjati vsebine za Facebook stran?
Kako vam lahko Canva.com pomaga pri oblikovanju objav?
Kako se lotiti koledarja objav?
Kako objaviti Facebook story?
POMEMBNO: V prezentaciji najdete nalogo na temo priprave koledarja objav. Kopirajte koledar in ga pripravite za vašo dejavnost. Vesela bom, če mi tudi pošljete objav v pogled ali pa drugič na začetku delite s celotno skupino vaš primer.
IZOBRAŽEVANJE, 4. DEL: UVOD V INSTAGRAM
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Zakaj uporabljati Instagram?
Vrste Instagram profilov
Elementi Instagram profila, pregled tudi preko telefona
Kaj so hashtagi?
IZOBRAŽEVANJE, 5. DEL: INSTAGRAM
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Dodajanje objav
Dodajanje Story vsebin
IZOBRAŽEVANJE, 6. DEL: UVOD V OGLAŠEVANJE
Odgovori na vprašanja glede pretekle vsebine
Razlika med boostanjem in oglaševanjem
Business Manager / Upravitelj za podjetja
IZOBRAŽEVANJE, 7. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
Business Manager / Upravitelj za podjetja - ponovitev
Facebook Pixel
Verifikacija domene
Kampanja - Ad Set (nabor oglasov) - Oglasi
Cilji kampanj
Občinstva
IZOBRAŽEVANJE, 8. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
Občinstva
Umestitve oglasov
Pisanje oglasa
Dodajanje fotografij, ustvarjanje enostavnih video vsebin v oglaševalskem računu
IZOBRAŽEVANJE, 9. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
Odgovori na vprašanja
Kako se lotimo analize oglasov?
IZOBRAŽEVANJE, 10. DEL: OGLAŠEVANJE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
24.6.2021
Kako se lotimo kampanje, kjer želimo pridobivati email kontakte?
Odgovori na vprašanja
Za vsa vprašanja sem na voljo na
postani@mojstermarketinga.si.
Mojster Marketinga, 2021 | Varovanje osebnih podatkov