Meta Business Suite, na katero se sedaj že nekaj časa navajamo, prinaša tudi nekaj uporabnih funkcionalnosti, kamor spada recimo tudi analiza objav. V današnji objavi…
Kot ste najverjetneje opazili, se vam v oglaševalskem računu na Facebooku pojavlja obvestilo, ki opozarja na spremembe iOS 14. V zvezi s tem je potrebna…
Facebook oglasi nam omogočajo veliko različnih načinov oglaševanja. Eden izmed njih je tudi oglaševanje kataloga izdelkov, ki ga vnesemo v Business Manager oz. Upravitelj za…
Koliko različnih verzij Facebook oglasov naložiš na tedenski ravni? Enega, pet ali deset? Seveda je vse odvisno od tega, koliko izdelkov oglašuješ, ampak, če vzamemo…
V digitalnem marketingu se še vedno pojavlja kar nekaj mitov in kar veliko podjetij ali posameznikov, ki se želijo poglobiti v to področje, verjame, da…
Pred dobrim letom dni je Facebook pričel z optimizacijo proračuna (Budget Optimization) na nivoju kampanj. S septembrom 2019 bo budget postal fiksen, kar pomeni, da…
7 tehnik za pisanje daljših Facebook oglasov je nastalo je podlagi najpogostejšega vprašanja, ki ga prejmeva na izobraževanjih ali svetovanjih. Največkrat naju vprašajo, kako dolga…