Pred dobrim letom dni je Facebook pričel z optimizacijo proračuna (Budget Optimization) na nivoju kampanj. S septembrom 2019 bo budget postal fiksen, kar pomeni, da…
7 tehnik za pisanje daljših Facebook oglasov je nastalo je podlagi najpogostejšega vprašanja, ki ga prejmeva na izobraževanjih ali svetovanjih. Največkrat naju vprašajo, kako dolga…
GDPR - General Data Protection Regulation oz. slovensko Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov stopi v veljavo 25.5.2018. Nekatera podjetja se nanjo pripravljajo že dlje…
Socialna omrežja imajo ključno vlogo pri predstavljanju podjetja, saj boste na Facebooku, Instagramu in drugih omrežjih našli ogromno potencialnih kupcev. Povezave, ki jih tam pletete,…
Ali imajo vaši oglasi visoko ceno na klik? Imate nizek CRT (Click-Through-Rate)? Ste že morda kdaj poskusili dodati CTA gumb oz. poziv k akciji, vendar…
Facebook oglaševanje je lahko izredno učinkovito orodje za povečanje vaše prepoznavnosti, števila sledilcev in navsezadnje prodaje vaših storitev in izdelkov. Čeprav se morda zdi, da…
V začetku letošnjega leta je Mark Zuckerberg napovedal spremembe, ki bodo Facebook vrnile k svojim koreninam in ljudem omogočile tesnejše povezovanje in boljše navezovanje stikov ter odprto konverzacijo. Povezane so z algoritmom,…