Klik po klik v nam razumljivem jeziku čez plačljivo oglaševanje ... Ne dobiš občutka, da je pomembno zgolj in samo oglaševanje, ampak zgodba, smisel, energija,…
Načeloma je vsaka stran, na katero "prileti" obiskovalec, pristajalna stran. Tokrat pa si podrobneje poglejmo tiste pristajalne strani, ki so namenjene plačljivi ali brezplačni ponudbi.…
Meta Business Suite, na katero se sedaj že nekaj časa navajamo, prinaša tudi nekaj uporabnih funkcionalnosti, kamor spada recimo tudi analiza objav. V današnji objavi…
Kot ste najverjetneje opazili, se vam v oglaševalskem računu na Facebooku pojavlja obvestilo, ki opozarja na spremembe iOS 14. V zvezi s tem je potrebna…
Facebook oglasi nam omogočajo veliko različnih načinov oglaševanja. Eden izmed njih je tudi oglaševanje kataloga izdelkov, ki ga vnesemo v Business Manager oz. Upravitelj za…
Koliko različnih verzij Facebook oglasov naložiš na tedenski ravni? Enega, pet ali deset? Seveda je vse odvisno od tega, koliko izdelkov oglašuješ, ampak, če vzamemo…
V digitalnem marketingu se še vedno pojavlja kar nekaj mitov in kar veliko podjetij ali posameznikov, ki se želijo poglobiti v to področje, verjame, da…