Facebook oglasi nam omogočajo veliko različnih načinov oglaševanja. Eden izmed njih je tudi oglaševanje kataloga izdelkov, ki ga vnesemo v Business Manager oz. Upravitelj za…
Koliko različnih verzij Facebook oglasov naložiš na tedenski ravni? Enega, pet ali deset? Seveda je vse odvisno od tega, koliko izdelkov oglašuješ, ampak, če vzamemo…
V digitalnem marketingu se še vedno pojavlja kar nekaj mitov in kar veliko podjetij ali posameznikov, ki se želijo poglobiti v to področje, verjame, da…
Pred dobrim letom dni je Facebook pričel z optimizacijo proračuna (Budget Optimization) na nivoju kampanj. S septembrom 2019 bo budget postal fiksen, kar pomeni, da…
7 tehnik za pisanje daljših Facebook oglasov je nastalo je podlagi najpogostejšega vprašanja, ki ga prejmeva na izobraževanjih ali svetovanjih. Največkrat naju vprašajo, kako dolga…
GDPR - General Data Protection Regulation oz. slovensko Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov stopi v veljavo 25.5.2018. Nekatera podjetja se nanjo pripravljajo že dlje…
Socialna omrežja imajo ključno vlogo pri predstavljanju podjetja, saj boste na Facebooku, Instagramu in drugih omrežjih našli ogromno potencialnih kupcev. Povezave, ki jih tam pletete,…
Ali imajo vaši oglasi visoko ceno na klik? Imate nizek CRT (Click-Through-Rate)? Ste že morda kdaj poskusili dodati CTA gumb oz. poziv k akciji, vendar…