Facebook oglasi nam omogočajo veliko različnih načinov oglaševanja. Eden izmed njih je tudi oglaševanje kataloga izdelkov, ki ga vnesemo v Business Manager oz. Upravitelj za podjetja. Na takšen način lahko prikazujemo točno tiste izdelke, ki si jih je nekdo pogledal na spletni strani in ga vabimo k ponovnemu nakupu. Odkrij, kako lahko dodaš katalog izdelkov.
Za začetek potrebuješ:
- Facebook stran, v kolikor je morda še nimaš. Odkrij več o Facebook straneh tu.
- Business Manager oz. Upravitelja za podjetja. Če ga še nimaš, klikni na to povezavo in si ga vzpostavi.
- Ko odpreš povezavo, klikni na CREATE ACCOUNT.
- Vnesi ime podjetja ter ostale podatke.
- Potrdi.
- Nato se loti urejanja Business Managerja, tako da vstaviš ljudi, ki upravljajo strani, oglaševalske račune, Facebook stran, oglaševalski račun, Instagram račun, Pixel in nazadnje še katalog izdelkov.
Tako izgleda, ko v Business manager dodaš več oseb, oglaševalskih računov, Facebook strani.
Tako izgleda, ko se pomakneš pod nastavitve upravitelja za podjetja oz. business managerja. Dodaš ljudi, Facebook strani, oglaševalske račune, Instagrama račune, kataloge izdelkov, Pixel. Pri posamezni osebi potem vidiš, kaj vse ji je dodeljeno.
Kako vzpostaviti katalog izdelkov?
Če še nimamo kataloga izdelkov, potem kliknemo na gumb ADD oziroma dodaj. Če katalog že obstaja in ga želimo prenesti v business manager, potem zahtevamo dostop do kataloga oz. kliknemo na Request Access to a Catalog.
Tako se lotimo ustvarjanja kataloga izdelkov.
Nato kreiramo nov katalog, ki ga smiselno poimenujemo in nato kliknemo na moder gumb Create Catalog.
Dodaj ime kataloga izdelkov, nato ga kreiraj.
V naslednjem koraku lahko izbereš, kdo vse bo imeli dostop do tega kataloga.
Izbere osebe, ki lahko dostopajo do kataloga izdelkov.
Katalog izdelkov je potrebno povezati s pravim Facebook pixlom.
Poveži katalog izdelkov s pravim Facebook Pixlom.
Uspešno smo kreirali katalog izdelkov.
Katalog izdelkov je kreiran.
Nato je potrebno še dodati izdelke v katalog. Klikni na Add Items in sledi korakom.
V kreiran katalog je potrebno dodati izdelke.
Na voljo imamo tri različne možnosti, kako lahko dodamo izdelke v katalog, tukaj si lahko ogledaš vse podrobnosti. Običajno katalog izdelkov prejmem od strank, pripravi jim ga programer, da je v skladu z vsemi določili, nato pa ga vstavim v Facebook. Za ta blog sem se odločila, da preizkusim možnost ustvarjanja kataloga s pomočjo Google tabele in jo lahko uporabiš tudi ti, nahaja se tukaj.
Možnosti vnosa kataloga izdelkov.
Če uporabimo prvo opcijo File Upload je to statičen dokument, ki ga naložimo.
Dodajanje izdelkov z možnostjo File upload.
Najpogosteje uporabljam možnost Scheduled feed, kar pomeni, da prejmem povezavo, na kateri se nahaja ta katalog in jo vstavim.
Dodajanje izdelkov z možnostjo Scheduled feed. Vstavimo povezavo, kjer je naložen katalog in nadaljujemo. Vnos uporabniškega imena in gesla ni obvezen, razen če imamo zaščiten nabor podatkov.
Če uporabimo Google Sheets pa ravno tako lahko zagotovimo posodabljanje izdelkov na način, da se posodablja Google tabela.
Dodajanje izdelkov z možnostjo Google Sheets. Ko vstavimo povezavo, gremo naprej.
Dobro je, da nastavimo, da se katalog konstantno osvežuje, saj si na takšen način zagotovimo, da bo zaloga vedno posodobljena, kar pomeni, da ne bo prikazovalo izdelkov, ki jih več ni ali smo jih izklopili.
Nastavimo, kako pogosto se naj katalog izdelkov osvežuje. Lahko nastavimo kar, da se osvežuje vsako uro.
Ko kliknemo na potrditev, se naši izdelki nalagajo. Trajanje nalaganja je odvisno povsem od tega, koliko izdelkov imamo. Če je vse ok, potem dobimo obvestilo, da so izdelki naloženi, zeleno kljukico. Če karkoli ni vredu s katerim izmed izdelkov, vidimo obvestilo, kaj je potrebno popraviti. Včasih se zgodi, da je potrebno popravljati vse, včasih zgolj nekaj izdelkov, odvisno od tega, kaj manjka.
Če vse naredimo vredu, potem nam Facebook javi, da smo uspešno naložili izdelke. Pripisano je, koliko izdelkov je bilo uspešno naloženih.
V kolikor karkoli ni vredu, nas Facebook opozori in moramo popraviti zadeve v tabeli izdelkov.
Kako ustvarimo kampanjo s katalogom izdelkov?
Ko vnesemo katalog, se lotimo ustvarjanja kampanje s katalogom izdelkov. Izberemo Catalog Sales in pravi katalog:
Izberi Catalog Sales in pravi katalog, ki ga želiš oglaševati.
Nato izberemo občinstvo. Na voljo imamo več možnosti. Lahko si nastavimo občinstvo po meri ali uporabimo na primer tiste, ki so si ogledali izdelke ali jih dodali v košarico, vendar niso opravili nakupa.
Izbor občinstva, ko želimo oglaševati katalog izdelkov.
Zelo dobra možnost je tudi, da lahko znotraj kataloga narediš tudi sete izdelkov, tako da lahko npr. pri opciji Cross-Sell Products uporabiš zgolj določen set izdelkov in ga prikazuješ tistim, ki so naredili že kakšen nakup. Lahko si narediš set najbolj prodajanih produktov in ga oglašuješ targetiranemu občinstvu, ki ga nastaviš po interesih. Skratka, možnosti je res veliko, zato bi bilo škoda, če ne preizkusiš tega.
Ko izbereš občinstvo, te čaka še kreiranje oglasov – pisanje besedil, kjer si lahko privoščiš tudi kreativnost v smislu: “Videla sem, da te zanimajo spodnji izdelki…”, če seveda imaš izbrano tovrstno občinstvo. ?
Jaz oglaševanje kataloga izdelkov vsekakor uporabljam pri vseh spletnih trgovinah, saj nam prinaša vrhunske rezultate, če oglase oblikujemo na pravi način in prepričamo tudi z besedilom.
Kaj pa ti meniš o teh oglasih? So ti všeč, ti prinašajo dobre rezultate? Vesela bom tvojega mnenja.