Facebook dinamični oglasi – zakaj jih je dobro testirati?

By April 25, 2020 No Comments

Koliko različnih verzij Facebook oglasov naložiš na tedenski ravni? Enega, pet ali deset? Seveda je vse odvisno od tega, koliko izdelkov oglašuješ, ampak, če vzamemo kot primer en izdelek, ti predlagam, da naložiš vsaj 5 do 10 različnih verzij na tedenski ravni. Ne znaš, kako se tega lotiti? Iščeš učinkovit način, še posebej, če se komaj lotevaš Facebook oglaševanja in ti ročno dupliciranje ne gre ravno od rok? Odkrij Facebook dinamično kreativo oz. Facebook Dynamic Creative, s pomočjo katere lahko enostavno preizkušaš več različic posameznega oglasa.

 

V nadaljevanju ti razkrivam, kako priti do optimalnega oglasa za tvoje občinstvo, s pomočjo Facebookove funkcije dinamična kreativa (Dynamic Creative).

Facebook dinamična kreativa

Kaj je Facebook dinamična kreativa?

Facebook dinamična kreativa je funkcija, ki samodejno zagotavlja najboljše kombinacije tvojih oglasov. Izbranemu ciljnemu občinstvu prikaže različne kombinacije oglasov (slike, videoposnetki, naslovi, opisi in pozivi k dejanjem – CTA gumb), s katerimi določi, katere kombinacije dajejo najboljše rezultate.

Pred uvedbo te funkcije smo morali sami ustvariti popolnoma oblikovane oglase in jih ročno duplicirati, da smo imeli čim več kombinacij in smo našli najučinkovitejšo kombinacijo oglasa za naše občinstvo. Dinamična kreativa pa naključno izbere različice oglasov, ki jih prikazuje občinstvu.

Facebook omogoča uporabo do 30 ustvarjalnih sredstev, vključno s petimi različicami naslovov, 10 slik ali 10 videoposnetkov, pet različic besedila, pet opisov in pet različic gumbov CTA oz. poziv k akciji. Lahko uporabimo tudi video in sliko hkrati, da se ju testira znotraj enega oglasa.

dynamic creative

Dinamična kreativa in prikaz elementov. Vir

Kdaj uporabiti Facebook dinamično kreativo?

Facebook dinamično kreativo lahko testiraš v oglasih, ki jih pripravljaš tako za občinstvo, ki jih targetiraš na podlagi interesov, kot tudi za retargeting. S pomočjo funkcije dinamična kreativa lahko preizkusiš več različnih slik izdelkov, vključno z lifestyle fotografijami, več naslovov, opisov. Čeprav morda v prodajnih kampanjah smatramo, da je najprimernejši CTA gumb oz. poziv k akciji Kupi zdaj (Shop now), se nam tukaj lahko izkaže, da nam kateri drug gumb deluje boljše.

Ne glede na to, ali prodajaš izdelke ali storitve, lahko z dinamično kreativo preizkusiš več različic izvirnih besedil in različne slike izdelka/storitve.

Kako nastaviti oglase z dinamično kreativo?

Do funkcije dinamična kreativa dostopaš v Ads managerju. Najprej klikneš na Ustvari kampanjo (Create Campaign), kjer poimenuješ kampanjo, ji izbereš cilj – Objective in potem nadaljuješ do nabora oglasov oz. Ad Seta, kjer vklopiš dinamično kreativo.

create campaign

Naredi novo testno Facebook kampanjo.

 

ad set

Ko si na nivoju Ad Seta – nabora oglasov, potem poišči dinamično kreativo (Dynamic Creative) in potisni gumb v desno, da bo moder.

 

Prikaže se pojavno okno, ki te obvesti, da se bodo spremenile nekatere nastavitve nabora oglasov in nastavitve oglasov, zato moraš vsekakor preveriti, kaj vse se je spremenilo, če je že prej bilo vse nastavljeno na ravni Ad  Seta. Običajno spremeni budget in umestitev oglasa – Placement, da moraš potem ponovno nastaviti. Iz tega razloga je najboljše, da najprej vklopiš dinamično kreativo in šele takrat greš urejat nastavitve Ad Seta, da nimaš dvojnega dela.

obvestilo

Obvestilo, ki se prikaže, ko izberemo dinamično kreativo.

 

Ko se osnutek kampanje prikaže v Ads Managerju, se pomakni na nabor oglasov, kjer dodaš različne kreative. Na ravni oglasa najprej izberi pravo Facebook stran, za katero pripravljaš oglas. Pod tem je možnost formata oglasa samodejno nastavljena na eno sliko / video.

Facebook oglas

Izberi pravo Facebook stran, nato se loti ustvarjanja oglasa.

Zdaj izberi slike ali video posnetke, ki jih želiš preizkusiti. V knjižnici lahko izbereš slike ali video posnetke ali jih naložiš neposredno iz računalnika. Facebook ti omogoča dodajanje do 10 slik ali 10 videov hkrati v enem setu.

izbor slike

 

Zdaj preidi na različico besedila (text variation). Ko dodaš prvotno besedilo oglasa, lahko s klikom na ikono Dodaj, dodaš še do štiri različice besedil, tako da jih potem imaš 5. Predlagam, da napišeš raznovrstna besedila. Nekatera so naj kratka, druga daljša, vsekakor pa misli na to, da Facebook naredi različne kombinacije besedila z naslovom in podnaslovom, zato se mora vsebina dopolnjevati.

Facebook oglas

Dodaj do 5 različnih osrednjih besedil in do 5 različnih naslovov.

 

Nato ustvari več različic naslovov. Naslov se prikaže pod slikami ali videoposnetki v oglasu. Tako kot pri različicah besedila lahko imaš do pet različic naslovov. Uporabi jedrnate, kratke naslove, da bodo vidni tudi na mobilnih napravah.

Zdaj preidi na opis povezave v viru za novice, ki se pojavi pod naslovom – Description. Podobno kot besedila in naslove oglasa lahko dodaš do pet različic povezav v viru novic.

Končno na spustnem seznamu izberi do pet gumbov poziv k akciji (CTA gumb). Prepričaj se, da so gumbi CTA, ki jih preizkušaš, ustrezni cilju tvoje kampanje. Če na primer imaš oglas za posamezen izdelek, ni smiselno uporabiti gumba Glej meni ali Prijavi se zdaj (Sign Up). Možnost, da lahko izbereš do 5 gumbov, še ne pomeni, da jih moraš, jaz običajno dodam zgolj 2.

Facebook oglas

Dodaj do 5 različnih opisov, eno povezavo in do 5 različnih CTA gumbov.

 

Ko dodaš vse različice, ki jih želiš preizkusiti, klikni gumb Prikaži več različic v zgornjem desnem kotu za predogled oglasov.

Predogled oglasov

Klikni na Predogled oglasov oz. View More Variations, da si ogledaš vse različice oglasov.

 

V pojavnem pojavnem oknu izberi katerokoli od ustvarjenih različic za predogled potencialnih oglasov, ki jih bo Facebook ustvaril pri naključnem izbiranju komponent.

Facebook oglas

Tukaj lahko izbiraš in pregledaš vse možne kombinacije oglasov.

Ne pozabi, da morajo vse različice, ki jih ustvariš, biti povezane med seboj, ker Facebook naključno spreminja različice. Ne moreš namreč izbrati, katere različice bodo sestavljene skupaj, zato res moraš vse skupaj smiselno zapisati, da se vsebina kakorkoli ne izključuje med sabo.

Ko vse pregledaš, zaženi Ad Set in spremljaj rezultate. Upam, da bodo odlični.💪

 

Kako pogledati, kateri oglas je bil najboljši?

Ključno pri Facebook oglaševanju je, da rezultate tudi analiziramo. Ne glede na to, ali uporabljaš dinamično kreativo ali ne, vedno je potrebno pogledati, kateri oglas ti je bil v največji doprinos. Če želiš pogledati rezultate oglasa z dinamično kreativo, klikneš na Razčlenitev oz. Breakdown in pogledaš dinamični nabor, kjer lahko izbiraš glede na sliko/video, tekst, naslov, opis ali CTA gumb.

Ko odkriješ, katera kombinacija (ali morda dve) je najboljše delovala, lahko to daš v samostojni set in poskušaš zgolj s to verzijo doseči še boljše rezultate.

analiza rezultatov

Tako se lotiš analize oglasov, ki jih kreiraš s pomočjo dinamične kreative. To je primer, če želiš izvedeti, katera slika ali video ti je delovala najboljše. Podobno lahko narediš za tekst, naslov, opis ali CTA gumb.

 

Torej, kako ti je všeč dinamična kreativa? Komaj čakaš, da jo preizkusiš? Si jo morda že? Zapiši mi, ali so bili rezultati vredu. 

Če želiš doseči najboljše dolgoročne in kratkoročne rezultate oglaševanja na Facebooku, moraš preizkusiti več različic oglasov. Facebookova funkcija dinamična kreativa ti to zares olajša, saj ti ni več treba ročno preizkušati, katera različica oglasa je boljša.

Ne glede na to, ali oglašuješ izdelke ali storitve, lahko jo uporabiš v vsakem primeru. Z lahkoto lahko preizkusiš več slik ali videoposnetkov oglasov, poleg petih različnih besedil, naslovov, opisov povezav v viru za novice in gumbov CTA, da najdeš kombinacijo, ki zagotavlja najboljše rezultate za tvoje podjetje.

Če želiš izvedeti več o tem, kako se lotiti učinkovitega oglaševanja na Facebooku, te vabim, da odkriješ program ZBOOSTAJ SVOJ BIZNIS, ki se prične 11. maja 2020. Skupaj bomo odkrivali, kako se lotiti uspešnih oglasov na Facebooku in Instagramu, zato te res vabim, da si ogledaš več in se hitro prijaviš, saj se prosta mesta hitro polnijo. Več informacije te čaka tu. 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.