Instagram

Analiza objav v Meta Business Suite

By July 20, 2022 No Comments

Meta Business Suite, na katero se sedaj že nekaj časa navajamo, prinaša tudi nekaj uporabnih funkcionalnosti, kamor spada recimo tudi analiza objav. V današnji objavi ti razkrivam zelo uporaben namig, kaj lahko najdeš pod statistiko posameznih objav.

Predlagam ti, da greš na Facebook stran in tam na levi strani poiščeš Meta Business Suite. Tudi, če že imaš nov izgled Facebook strani, lahko to najdeš na levi strani. Nato poišči Vpogledi (Insights) in se prestavi tja. Potem pa te še čaka zgolj en klik, in sicer na Content, kjer najdeš seznam objav.

Primerjava objav na Facebooku in Instagramu

Poglejmo si najprej primer objave iz dopusta na temo “morske deklice”. 😊 Na Instagramu je bil rezultat zelo dober. Vidimo namreč lahko, da je objava iz vidika dosega boljša kot 97% preteklih 50 Instagram objav in story-jev. Tudi iz vidika všečkov, komentarjev in delitev je boljša kot 96% preteklih Instagram objav in story-jev.

Rezultat na Facebooku je sicer slabši, ampak še vedno objava izstopa. Vidimo lahko, da je objava iz vidika dosega boljša kot 80% preteklih 50 Facebook objav in story-jev. Iz vidika všečkov, komentarjev in delitev je boljša kot 92% preteklih Facebook objav in story-jev.

instagram objava

Poglejmo si še primer grafične objave, ki običajno pri meni imajo slabši doseg in slabši engagement, saj v mojem primeru najbolj pritegne zgodba in osebne fotografije. Kljub temu so rezultati te objave dokaj zadovoljivi. Če naprej pogledamo Instagram, lahko vidimo, da je objava iz vidika dosega boljša kot 57% preteklih 50 Instagram objav in story-jev. Iz vidika všečkov, komentarjev in delitev je boljša kot 78% preteklih Instagram objav in story-jev.

Podobno kot pri prejšnji objavi je tudi tukaj pod Results prazno, ker nimamo klikov.

Kako se je ta objava obnesla na Facebooku? Iz vidika dosega je boljša kot 50% preteklih 50 Facebook objav in story-jev. Iz vidika všečkov, komentarjev in delitev je boljša kot 56% preteklih Facebook objav in story-jev. Ker je bila dodana povezava, imamo tukaj še število iz vidika klikov na povezavo, in sicer je 17 oseb kliknilo na povezavo, kar je boljše kot 52% preteklih Facebook objav in story-jev.

Kako se ti to zdi? Se pogosto lotiš analize objave? V kolikor se ne, ti resnično priporočam, da narediš to kar zdaj in si izpišeš, katere objave delujejo zelo dobro in katere ti ne prinašajo rezultatov.

 

Zakaj je pomembna analiza objav?

Zgolj s pomočjo analize objav lahko vemo, katere objave so uspešne in katere ne.  Pri tem seveda med seboj primerjamo številke, ki jih vidimo, torej:

  • reach – doseg,
  • engagement oz. aktivnost na posamezni objavi (všečki, komentarji, delitve),
  • kliki na povezavo (link clicks).

Pri objavah, kjer imamo boljše rezultate, moramo razmišljati, kako lahko pripravimo še več tovrstnih objav oziroma, kako lahko našo vsebinsko strategijo pomaknemo v to smer, da bodo dosegali podobne oziroma še boljše rezultate. Seveda določene objave tudi morajo ostati (oziroma želimo, da ostanejo – pri meni so to recimo grafične objave, ker ustvarjajo podobo zidu), vendar nam morajo fokus predstavljati objave, ki resnično sprožijo največ odzivov in so naši idealni stranki v največji doprinos.

Analize objav se običajno lotim enkrat na teden, potem pa obvezno še naredim pregled meseca in postavim strategijo za prihodnji mesec, glede na uspešne objave v preteklosti.

 

Meta Business Suite sicer še vedno ne uporabljam recimo za načrtovanje objav (ljubši mi je Creator Studio). Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da se objava ni dodala ob načrtovanem času. Zagotovo pa Meta Business Suite po mojem mnenju predstavlja “prostor”, ki se bo izpopolnjeval in nam (upam) pripomogel tudi k izboljšanju rezultatov z objavami na Facebooku in Instagramu.

 

Kaj meniš o tej funkcionalnosti v vpogledih? Ali sicer rad_a uporabljaš Meta Business Suite?

  • 0Shares
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

close
Thanks !

Thanks for sharing this, you are awesome !