Načeloma je vsaka stran, na katero “prileti” obiskovalec, pristajalna stran. Tokrat pa si podrobneje poglejmo tiste pristajalne strani, ki so namenjene plačljivi ali brezplačni ponudbi.
Vsaka takšna stran ni učinkovita, kar pomeni, da nima konverzije oz. ne prepriča obiskovalcev, da bi naredili naslednji korak – karkoli to je – npr. nakup, rezervacija, prijava …
Ampak, to še ne pomeni, da je slaba ponudba, zelo verjetno je, da takšni pristajalni strani manjka katera izmed spodnjih ključnih sestavin za učinkovito pristajalno stran.
Poglej si, na kaj nujno moramo biti pozorni, ko pripravljamo pristajalno stran.
1 | Jasno izpostavljene ključne koristi
Obiskovalcu mora biti takoj (v maksimalno 5 sekundah) jasno, kaj je tukaj zanj/o. Takoj morajo razumeti, kakšno korist bodo imeli od tvoje ponudbe in kako bo tvoja ponudba izboljšala njihovo življenje (oz. rešila problem). Uporabi močne naslove, podnaslove in kratke stavke, ki izpostavljajo ključne koristi na jasen in privlačen način.
2 | Zgodbe in primeri, v katere se obiskovalec vživi
Ljudje se veliko bolj povežemo in vživimo v zgodbe in osebne izkušnje. Zato na pristajalno stran vključi tudi zgodbe in primere v katere se bo obiskovalec resnično vživel in razumel, kako tvoja ponudba pomaga ljudem doseči cilje ali rešiti težave. Bodi specifičen/a, uporabi resnične primere in rezultate, da pokažeš, kako tvoja ponudba deluje v praksi.
Preveri, ali tvoja pristajalna stran vsebuje 5 ključnih sestavin. Foto: Maja Ojsteršek
3 | Izjave zadovoljnih strank in izjave iz družabnih omrežij (“Social Proof”)
Mnenja strank, ocene, priporočila, številke zadovoljnih uporabnikov, komentarji na družabnih omrežjih … lahko odlično pomagajo pri grajenju zaupanja in zmanjšujejo dvome obiskovalcev (o tvoji ponudbi). Na pristajalno stran vsekakor vključi tudi veliko tako imenovanih “Social Proof”. Oglej si primer spletne strani, kjer so večkrat na strani vključena mnenja, tukaj.
4 | Predstavitev vsebine ponudbe in zakaj je drugačna od konkurence
Vsebino ponudbe predstavi tako, da bo navdihnila obiskovalca in bo takoj jasno, zakaj je ta ponudba boljša kot od konkurence. Morda je to inovativen pristop/metoda, posebna tehnologija ali posebno znanje, ki tvojo ponudbo postavlja na sam vrh.
5 | Klic k akciji
Nujen del učinkovite pristajalne strani (a velikokrat spregledan) je jasen klic k akciji, ki spodbuja obiskovalce k izvedbi želenega dejanja (npr. nakup, rezervacija termina, prijava…). Uporabi prepričljivo besedilo, ki izraža nujnost, koristi in vrednost, ki jo obiskovalci pridobijo. Uporabi močne, a jasne besede, kot so “Pridružite se zdaj”, “Prenesi brezplačno” ali “Začni svojo pot do uspeha.” Gumb za klic k akciji naj bo vizualno izpostavljen, da pritegne pozornost in spodbudi k akciji. Uporabiš ga lahko na vseh mestih, kjer se obiskovalec lahko odloči za naslednji korak.
Če tvoji pristajalni strani manjka še kakšna od zgornjih sestavin, potem je zdaj odlična priložnost, da jo posodobiš in še izboljšaš.
Za še večjo obiskanost nove/posodobljene pristajalne strani in kako pridobiti več strank, pa si lahko zagotoviš brezplačen dostop, kjer ti bo 10 govornic (med njimi tudi Monika Horvat) govorilo o eni temi: Najkrajša pot do strank: Podvoji št. strank brez dodatnega garanja. Zagotovi si dostop TUKAJ.
Maja je pripravil vrhunski dogodek NAJKRAJŠA POT DO STRANK. Oglej si ga na zgornji povezavi. Foto: Maja Ojsteršek
Prispevek je pripravila Maja Ojsteršek, MOD butična agencija: spletne strani in grafično oblikovanje. Iskrena hvala, draga Maja, ker prispevaš k predajanju znanja o digitalnem marketingu.