7 tehnik za pisanje daljših Facebook oglasov

By February 21, 2019 No Comments

7 tehnik za pisanje daljših Facebook oglasov je nastalo je podlagi najpogostejšega vprašanja, ki ga prejmeva na izobraževanjih ali svetovanjih. Največkrat naju vprašajo, kako dolga naj bodo besedila Facebook oglasov. Seveda se še vedno prvi odgovor glasi, da je potrebno testirati, testirati in še enkrat testirati, ampak dejstvo je, da je na podlagi različnih študij dokazano, da v zadnjem času daljša besedila prinašajo boljše rezultate kot krajša.

Odločila sva se, da povzameva nekaj primerov in vam pokaževa, kako na enostaven način postati pravi mojstri v pisanju dolgih oglasov.

Mojster marketinga

Kaj boste izvedeli v tej objavi?

  1. Kakšno povezavo ima vaša zgodba v povezavi s Facebook oglasi?
  2. So boljša daljša ali krajša besedila?
  3. 7 tehnik za pisanje dolgih besedil
  4. Kako vam lahko vaši kupci pomagajo pri pisanju besedil?
  5. Ali oglasi z daljšimi besedili vedno delujejo?

Kakšno povezavo ima vaša zgodba s Facebook oglasi?

Facebook oglaševalci velikokrat iščemo odgovor na vprašanje, kako izboljšati kampanjo, da bodo rezultati še boljši, ali kako sploh ustvariti uspešno kampanjo.

Pri tem se največkrat osredotočamo na bidanje, občinstvo in samo strukturo oglasov, pogosto pa se pozabi na najbolj pomembno stvar pri oglaševanju: vsebino in pisanje daljših, izvirnih oglasov.

Dokaj hitro se lahko zasliši nasprotno mnenje:

“Ljudje ne berejo radi dolgih oglasov na Facebooku.”

Je to res? Neko splošno prepričanje je, da so pri Facebook oglasih najpomembnejše slike in ne toliko besedilo. Večina oglaševalcev meni, da bi moralo besedilo biti kratko.

Ampak, ali imajo prav?

AdEspresso, ki ga zelo priporočava, da ga spremljate, je pred kratkim naredil test, kjer so vzeli pod drobnogled, kako pomembna je dolžina oglasa. Naredili so sedem različnih oglasov za en izdelek, kjer je bilo vse enako, spremenili so zgolj besedila. Poglejmo povzetke njihovih oglasov:

Kombinacija A: En stavek, različica A (s podatki o izdelki)
Kombinacija B: En stavek, različica B (vprašanje za ciljno občinstvo)
Kombinacija C: Naštevanje prednosti
Kombinacija D: Naštevanje prednosti + čustveni simboli
Kombinacija E: En odstavek
Kombinacija F: Trije odstavki
Kombinacija G: Šest odstavkov

AdEspresso je nato vprašal oglaševalce, kaj mislijo, katera kombinacija bo zmagala. Skoraj polovica jih je odgovorila, da bo zmagala kombinacija A: en stavek. Ampak ne samo, da kombinacija A ni zmagala, imela je zelo visok CPA (ceno na akcijo, ki je v tem primeru predstavljala ceno na pridobljen kontakt).

Izkazalo se je, da je bila kombinacija E: en odstavek, končni zmagovalec, zelo blizu pa ji je bila kombinacija F: dva odstavka in nato še kombinacija G: šest odstavkov. In ne samo, da je oglas z daljšim besedilom pridobil največ kontaktov, ampak je imel tudi najnižji CPA.

pisanje_besedil

Vsak dober pisec vam bo povedal …

Čeprav vam bodo velikokrat rekli, da nihče ne bere dolgih besedil, si zapomnite eno stvar:

Ne pišete za tiste, ki ne berejo, pišete za tiste, ki radi preberejo vaša besedila, ki želijo izvedeti več o vas, ki komaj čakajo, da jim razkrijete vašo zgodbo.

Torej, kako se tega lotiti?

Poglejmo si 7 tehnik, kako napisati daljše besedilo za Facebook oglas. Prav tako pa vam bomo v nadaljevanju razkrili nekaj primerov, ki vas bodo prepričali v to, da daljša besedila res delujejo.

Dolgi oglasi so lahko izjemno privlačni in ravno zato so tako močno orožje, da vaše oglaševanje ne bo postalo dolgočasno. To pa je pomembno iz dveh razlogov:

  1. Visok engagement vašega oglasa vam pomaga doseči višjo oceno ustreznosti, ki jo Facebook nagradi z več prikazi in nižjo ceno na prikaz (CPM). Če želite izboljšati oceno ustreznosti oglasa, Facebook priporoča, da čim bolj delate na samem besedilu oglasa.
  2. Prikazovanje oglasov ni odvisno samo od bidanja, ampak tudi od uporabniške izkušnje, saj uporabnik mora iz oglasa prejeti vrednost, ki se potem odraža na relevantnosti in njegovi odzivnosti na oglas.

 7 tehnik za pisanje daljših besedil

Pisanje Facebook oglasov, ki imajo visoko konverzijo, je lahko malenkost zastrašujoče, ampak, da dosežete to, ne rabite biti izkušeni strokovnjaki za pisanje besedil. Ko enkrat odkrijete zmagovalno formulo, bo 80% vašega nadaljnjega dela predstavljalo kopiranje obstoječega oglasa ter 20% kreativnost – to, kar boste še dodali, izpilili, da bodo vaši rezultati še boljši.

Ste se pripravljeni preizkusiti v pisanju daljših besedil? Teh 7 tehnik vam pri tem lahko pomaga.

1. tehnika: Razumevanje vaših strank

Če bi brali dnevnik vaše idealne stranke, kakšna bi bila njihova težava? Kako bi jo opisala vaša stranka?

Razumevanje specifičnosti uporabnikov povečuje možnost, da bodo uporabniki veliko bolj aktivni v vaši kampanji, da se bodo boljše odzivali na vaše oglase.

Ključno pri tem je:

  • Najprej se moramo povezati z občinstvom. Ne usmerjamo se na neposredno (push) prodajo. Pritegnimo pozornost in dajmo uporabniku vrednost, iz katere bo prepoznal, da nam lahko zaupa. Šele na koncu ponudimo rešitev, na primer video tečaj, dogodek, e-knjigo, izdelek, ki ga prodajate, in podobno.
  • Biti moramo specifični. Uporabljati moramo zgodbo, ki je edinstvena, podrobna, s katero se ljudje lahko poistovetijo, da dosežemo čustveno povezavo. Ne rečemo samo “Pridobili boste veliko znanja”, ampak pokažemo, kako se bo stranka ob tem počutila oz. kakšna transformacija se bo zgodila, npr. “Pridobili boste veliko uporabnega znanja, s pomočjo katerega vaše oglaševanje nikoli več ne bo isto.” Če bomo lahko našli bolečo točko, bomo dosegli odlične rezultate.
  • Ne izpustimo stvari, ki jih večina oglaševalcev ne bi dodala. Podrobnosti zgodbe so tiste, ki najbolj povečujejo vaš engagement oglasa. Ne smemo izgubiti potrebe po podrobnostih in ne smemo dati prednost neki povprečni ideji, ki temelji na tem “zmeraj mora biti kratka zgodba”, nad močjo zgodbe, ki jo želimo povedati.

Primer oglasa, ki združuje specifičnost s pomočjo vprašanj ter zgodbo številnih izkušenj, iz katerega je potem nastal izdelek, v tem primeru spletni tečaj. Vključena je še časovna komponenta, ki je izražena z besedo NOVO, kar daje ljudem vedeti, da gre za svežo stvar.

 

2. tehnika: Zapišite vaše napake v oglas

Recimo, da ste kuhar, ki uči ljudi kuhati italijansko hrano. Super bi bilo, da zaženete oglas, v katerem predstavite, kako ste na primer prvič pekli pico, ki pa se morda ni spekla dovolj ali pa se vam je kaj drugega zabavnega pripetilo. Seveda potem poveste, kako ste to napako popravili in kako ste prišli do tega, da ste sedaj vrhunski kuhar. S tem, da priznate svoje napake, si pridobite zaupanje občinstva, poleg tega pa jim s tem pokažete, da tudi oni imajo priložnost pridobiti to znanje, ki je na voljo ravno od vas.

napaka

Primer daljšega besedila, ki sicer ne nakazuje na točno napako, ampak na začetek zgodbe, podjetništva.

3. tehnika: Spremenite najpogostejša vprašanja v besedilo za Facebook oglas

Katero je tisto vprašanje, ki vam ga nenehno postavljajo? Zagotovo se najde vsaj eno.

Odgovarjanje na vprašanja, ki vam jih vaše občinstvo pogosto postavlja, ima lahko zelo pozitiven rezultat. To je še ena priložnost, da z vašim občinstvom vzpostavite pristnejši, bolj oseben stik. Konec koncev, za vsako osebo, ki je zbrala pogum in vam postavila vprašanje, se zagotovo skriva vsaj sto takšnih, ki so se enako spraševali, pa niso upali vprašati.

odgovor

Oglas je nastal na podlagi vprašanja, ki sva ga prejemala, ali bova kdaj tudi predavala v katerem drugem kraju, ne zgolj v Domžalah.

4. Povprašajte vaše stranke in uporabite njihovo mnenje v oglasu

Ko razmišljate, kako do primernega besedila za oglas, imate dve možnosti (no, morda še več):
– lahko sedite v kavarni, strmite v prazno in si razbijate glavo s tem, kaj in kako napisati,

ali

– pokličete stranko ter jo povprašate, kaj meni o vašem izdelku/storitvi.

Če se povežete z vašimi strankami, vam to lahko veliko doprinese. Lahko jih vprašate, kakšne prednosti ima vaš izdelek/storitev za njih. Izveste lahko, kaj jih je v prvi vrsti prepričalo. da so se odločili za vas. Če lahko, jih povprašajte čim več, pojdite v globino. Več boste izvedeli, lažje boste sestavili besedilo.

Postavljati prava vprašanja je ključnega pomena. Nekatera vprašanja, ki so primerna:
– Kakšno je bilo vaše življenje, preden ste našli naš izdelek?
– Kako vam je naš izdelek/storitev pomagala?
– Katere napake več niste naredili, ko ste pričeli uporabljati naš izdelek/storitev?
– Kaj je ena izmed stvari, ki ste se jo naučili, kakšne spremembe vam je prinesel naš izdelek?

Potem nas čaka, da vse to zapišemo. Dobro besedilo je tisto, ki zajema, kar vam je povedal kupec. Zajeti njihove izkušnje, njihov pogled na izdelek je ključnega pomena. Ne gre se za vas, ne gre se za vaš izdelek/storitev, gre se za vaše kupce. Oni morajo biti zadovoljni in njihove besede lahko prenesete naprej do potencialnih kupcev.

NAMIG: Še boljše je, če lahko posnamete video z izjavo vaše stranke ter ga potem uporabite v oglasu. 

 

5. tehnika: Nehajte skrivati tisto, kar vas dela edinstvene

Če niste edini, ki prodajate določen izdelek, potem je ključnega pomena, da predstavite svojim strankam nekaj, po čemer vi izstopate.

Z oglasi na Facebooku lahko izločite vašo konkurenco, kar bo potencialne stranke prepričalo, da bodo namesto konkurence raje izbrali vas. Če govorite enako kot ostali, potem ne morete pričakovati drugačnih, boljših rezultatov. Ne bojte se poudariti vaše močne točke, vaše prednosti.

Izpostavite:
– Zakaj je vaš izdelek/storitev unikatna?
– Zakaj je vaša ekipa nekaj posebnega?
– Zakaj je vaša ponudba nekaj posebnega?
– Zakaj je vaša lokacija posebna?
– Kakšna je vaša motivacija?
– Kakšna je vaša zgodba?

Vse odgovore na ta vprašanja vključite v besedilo in dobili boste odličen oglas.

6. tehnika: Osredotočite se na konkretni ZAKAJ

Če ima vaš izdelek/storitev več namenov uporabe, je potrebno, da se osredotočite. 

Ko ustvarjate Facebook oglas, si zapišite vsaj 10 razlogov, zakaj bi kdo potreboval vaš izdelek/storitev. Nato pa te razloge razvrstite vsakega v svoj oglas. Na podlagi tega boste videli, katera vsebina oz. konkreten razlog bo najbolj pritegnil ciljno občinstvo.

 

7. tehnika: Uporabite komentarje v besedilu vaših oglasov

Med komentarji boste zagotovo našli tudi takšne, ki so zelo pozitivno naravnani in jih lahko uporabite. Poskusite jih kdaj dodati v besedilo in testirajte, kakšen bo odziv. Ne pozabite tudi na mnenja (recommendation) na Facebook strani – tudi to je odličen vir za besedila.

Primer oglasa, kako sva priporočilo (recommendation) spremenila v zgodbo in ustvarila daljši zapis za Facebook oglas.

 

Kako vam je všeč teh 7 tehnik? Ste pripravljeni, da jih vključite? Katero boste testirali najprej?

Preden zaključiva, si zapomnite še eno pravilo … Naloga zadnje prebrane vrstice je, da pritegne bralca, da nadaljuje z branjem in prebere vse do konca.

Kratka besedila vam tega ne omogočajo, zgolj dolga. Zato si vzemite čas in napišite daljša besedila.

Toda, Monika in Grega, ali Facebook oglasi z daljšimi besedili zmeraj delujejo?

Ne. Oglasi z daljšimi besedili ne delujejo zgolj zato, ker so dolgi.

Kratka besedila lahko delajo čudeže za visoko ozaveščeno občinstvo, za trge, ki so zelo prefinjeni, in za izdelke, ki jih ljudje že poznajo in so jim všeč.

Oglasi z daljšimi besedili pa ponavadi delujejo pri osvajanju novega občinstva, za vzpostavljanje zaupanja in grajenja blagovne znamke.

Ne glede na to, na kateri točki ste, pa vam polagava na srce, da testirate tako kratka kot daljša besedila, da boste prišli do zmagovalne formule za uspešno oglaševanje na Facebooku.

V mislih pa imejte to:

Besedilo brez repa in glave nikoli ne deluje. Dolgočasno besedilo prav tako ne deluje. Ne glede na to, ali je dolgo ali kratko. Naj torej vaša kreativnost ne pozna meja.

  • 0Shares
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Leave a Reply

close
Thanks !

Thanks for sharing this, you are awesome !