V začetku letošnjega leta je Mark Zuckerberg napovedal spremembe, ki bodo Facebook vrnile k svojim koreninam in ljudem omogočile tesnejše povezovanje in boljše navezovanje stikov ter odprto konverzacijo. Povezane so z algoritmom, ki skrbno izbira objave, ki se uporabnikom pojavljajo na News Feedu.

Torej, katere objave bodo v ospredju?

Objave, ki so jih objavili prijatelji in družina in vsebine, ki spodbujajo deljenje, razpravo in vključevanje uporabnikov.

S to spremembo bo Facebook omogočil, da se bodo uporabniki bolj pogosto srečevali z vsebinami, ki so za njih relevantne in iz njih izvabijo iskrene interakcije. Algoritem bo predvidel, katere objave bi uporabnik raje videl, jih delil s prijatelji ali v komentarjih razvil debato. Tako bodo verjetno v ospredju objave, kjer bo vaš prijatelj iskal nasvete za potovanje in videi ali članki, ki bodo spodbujali diskusijo.

Prav tako bo algoritem potisnil objave medijev, blagovnih znamk in podjetij v ozadje, zato se bodo mogla le-ta precej bolj potruditi, da bi dosegla svoje sledilce. Vseeno pa to ne pomeni, da so te spremembe slabe za podjetja. Svojo Facebook stran lahko vseeno pripeljemo na vrh News Feeda.

Kako? 

1. Z live videi …

Videi so po novem najbolj zaželen tip objave na Facebooku in bodo postavljeni močno v ospredje, saj iz ljudi izvabljajo največ reakcij in spodbujajo razpravo.

Največ razprave (kar 6x več) se zgodi ob LIVE videih, na katere se uporabniki odzovejo s komentarji, zato lahko v 2018 pričakujemo porast uporabe le-teh. Poleg odlične pozicije na News Feedu, vam Live omogoča tudi aktivno vključevanje sledilcev in tako močnejšo povezavo z njimi.

Kljub temu da se snemanje live videov sliši zahtevno, je v bistvu precej lažje od snemanja profesionalnih videov. Nič več neštetih poskusov snemanja enakega kadra, iskanja programov in aplikacij za obdelavo videov in dolgih ur montiranja. Svoje sporočilo lahko zdaj v real-time-u prenesete svojim sledilcem samo s klikom gumba.

Spremembe na Facebooku2. Z lokalnim povezovanjem

Podjetjem lahko povezovanje z lokalnimi društvi, organizacijami in podpora aktualnim dogodkom v lokalni skupnosti predstavlja izjemno rešitev za produciranje relevantne vsebine.

Objave, ki se bodo direktno dotikale prebivalcev določenega kraja imajo večjo verjetnost, da se bo na njih kdo odzval s komentarjem ali delitvijo, kar bo to objavo postavilo v ospredje.  Tudi mediji lahko s pomočjo tega načina prelisičijo algoritem. Preko Facebooka imajo možnost osvetliti trenutne pereče tematike v kraju, spodbudijo debato glede njih in uporabnikom omogočijo, da preko njihove strani izrazijo svoje mnenje. S tovrstnim načinom si lahko zagotovimo boljšo pozicijo naših objav in lažji doseg svojih sledilcev tudi za prihodnje objave.

3. S pomočjo influencerjev

Verjetno ste že slišali za izraz »influencer« saj se v zadnjem času pojavlja zelo pogosto. Influencer se v slovenščino precej nerodno prevede v »vplivnež«, pomeni pa osebo, ki ima veliko število sledilcev, bralcev in/ali oboževalcev, ki se z njim navadno poistovetijo in mu zaupajo. Prav to zaupanje pa je razlog, da se vedno več podjetij odloči za sodelovanje z njimi. Ne glede na to, kako izpiljen je oglas, kako dobro je napisano priporočilo, bo potrošnik vedno bolj verjel svojemu najlljubšemu blogerju, ki ga redno spremlja kot umetno kreirani vsebini.

Ker influencerji iz svojih sledilcev izvabljajo več reakcij in tudi bolj iskrene, se bodo pogosteje pojavljali na News Feedu in bili bolj opazni za uporabnike Facebooka. To je motivacija za podjetja, da se z njimi povežejo in za posameznike, da vložijo več v svoj Instagram profil in se pridružijo skupini »vplivnežev«, ki jih bodo znamke in podjetja v prihodnosti potrebovala.

4. S Facebook skupinami

Eden izmed načinov za premagovanje algoritma je priključevanje skupinam, ki so povezane z vašo tematiko. Npr. če se ukvarjate s prodajo smuči, se lahko vključite v skupino ljubiteljev športa, kjer lahko uporabnikom, ki iščejo nove smuči, predlagate produkt iz vaše nove kolekcije ali če ste nutricionist, se lahko vključite v skupino vegeterijancev, veganov in presnojedcev, katerim lahko predlagate recepte in jih usmerite na vašo spletno stran. Možnosti je veliko.

Svojo znamko ali podjetje lahko na tak način izpostavljate in gradite na prepoznavnosti, dokler seveda sledite pravilom, ki so jih določili administratorji skupin in objavljate relevantno vsebino, ki ni vsiljiva. Vaše objave ne smejo izgledati kot oglas.

Facebook zaprta skupina5. S Facebook oglaševanjem

Organski doseg je že več let v upadu, z novim algoritmom pa je še slabši. Zadnji izmed odgovorov na vprašanje, kako se s tem spopasti je precej preprost – plačan doseg.

Uporaba Facebook oglaševanja seveda ni nujna, je pa lahko v veliko pomoč. Predvsem prihrani veliko časa. Vsi prej našteti načini delujejo, vendar znajo biti zamudni, sploh, ko želimo svojo ciljno publiko obvestiti o novem produktu ali trenutni akciji, ki ne bo trajala večno. Prav tako je z njim mogoče natančno targetirati občinstvo, ki ga želimo doseči.

Vendar previdno! Če Facebook oglaševanja niste vešči, lahko hitro za njega zapravimo velike vsote denarja. Za pripravo Facebook oglaševalskih kampanj lahko najamete agencije, ki se s tem ukvarjajo, ali pa se o njem natančno podučite. V vsakem primeru se vam ne sme zgoditi, da vanj zakorakate na hitro ali negotovo, saj lahko na ta način naredite svojemu podjetju ali znamki več škode kot koristi.

  • 1Shares
  • 0
  • 0
  • 1
  • 0

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

close
Thanks !

Thanks for sharing this, you are awesome !