Ljubitelji Facebooka, lepo pozdravljeni! 🙂 Kot verjetno veste, se je Mark Zuckerberg, ustanovitelj Facebook, januarja 2018 zavezal h korenitim spremembam na Facebooku. Predvsem je obljubil, da se bo preko Facebooka dejansko manj oglaševalo, posledično bodo stroški oglaševanja narastli, več pozornosti pa bo usmerjeno komunikaciji med vami in vašimi prijatelji. Žal smo te spremembe občutili vsi, predvsem pa podjetja, agencije in oglaševalci na Facebooku. Ravno zaradi sprememb sva konec leta 2018 posvetila naprednemu izobraževanju, ki so ga vodili svetovno najuspešnejši strokovnjaki na področju Facebook oglaševanja, ki dnevno investirajo med 100.000 in več milijonov evrov v Facebook oglase (jap, pravilno ste prebrali). Po tednih izobraževanja sva hitro opazila, da večina podjetij v Sloveniji (no, pa tudi večina agencij za marketing) dela strahovite napake pri oglaševanju, s čimer dobesedno mečejo VAŠ denar skozi okno. Ker si srčno želiva, da boste vsi vi opremljeni s pravim znanjem, sva se odločila pripraviti kratek kviz, kjer lahko v dobri minutki časa preverite, kako dobro dejansko obvladate Facebook oglaševanje. Ste pripravljeni? Kar pogumno izpolnite spodnje podatke in se vidimo na koncu kviza. 😉 Veliko znanja, Monika in Grega Vpiši ime Vpiši e-mail Ja, strinjam se s procesiranjem mojih osebnih podatkov v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in v skladu s splošno uredbo o varstvu podatkov (GPDR) in dovolim vpis v Newsletter bazo, s čimer me lahko občasno obveščata o vajinih dogodkih, seminarjih, tečajih in marketinških novostih. S 100 € oglaševalskega budgeta = denarja se še vedno da ustvariti profitabilne kampanje. Da Ne 100 € ni bilo nikoli dovolj Ko vam uspe ustvariti uspešen oglas, ki je profitabilen, potem lahko povečate budget za vaš oglas po formuli: 2X povečanje dnevnega budgeta vsakih 24-48 ur. Da, to je učinkovita metoda Ne, to je preveč tvegano Ne vem, kaj moram narediti, ko najdem uspešen oglas Idealna ciljna skupina za targetiranje je: Do 150.000 ljudi Od 100.000 do 1 milijon Od 1 milijon do 5 milijonov Vse našteto, odvisno od kampanje Če boste isti oglas znotraj ciljne skupine duplicirali, boste s tem dosegli: Bore malo Razporeditev budgeta med 2 oglasa, s čimer boste zmanjšali učinkovitost kampanje Morebitno znižanje stroškov/klik Če kreirate ogromno oglaševalskih setov, se jih splača razporediti med različne kampanje z istim ciljem, saj bo preglednost večja, hkrati pa boste lažje dosegli boljše rezultate. Ne drži Drži, ker če imate preveč setov znotraj kampanje, se preglednost hitro zmanjša in se prej pojavijo napake Ne drži - to je bilo res pred spremembami Time's up