Monika Horvat

Kako uporabiti e-mail marketing v biznisu?

Če se končno želiš poglobljeno lotiti e-mail marketinga, te vabim k informativni prijavi za program, ki se bo pričel 1. marca 2021. Vsebino lahko odkriješ spodaj.

Cena v času predprijav znaša 33 €. 

Vsebina

3 ključne točke od številnih drugih, ki bodo vključene

Načini grajenja e-mail liste

Podrobneje si bomo pogledali, kakšni načini grajenja email liste obstajajo. Na eni strani bodo to vsebine, na drugi strani pa tehnični pristop, kako lahko to vse skupaj kreiraš v orodju MailerLite (dala pa bom tudi usmeritve za druga orodja - Mailchimp, Active Campaign). 

Vsebina, s katero ohranjaš e-mail listo

Ko enkrat pridobiš ljudi na e-mail listo, je ključno, da ostanejo s tabo. Kakšne vsebine pripravljati? Kako pogosto? Vključenih bo tudi 10 template-ov na različne teme, ki jih lahko predelaš in uporabiš za tvoj biznis.

Poleg tega bo en segment vezan na avtomatizacije

Spoznavanje orodja MailerLite

Delo in postavitev bo temeljilo na orodju MailerLite, vendar pa lahko vsebinske pristope in tudi tehnične preneseš tudi v druga orodja, saj temeljijo na podobnem principu. 

Zakaj ti bo ta program v doprinos?

1. Iz prve roke ti bom povedala, kaj trenutno deluje v e-mail marketingu in kakšni so trendi.

2. Program bo na voljo v spletni učilnici, vse skupaj pa bomo poglobili s skupnim ZOOM srečanjem. 

3. Odkril/a boš vsebine, ki v email marketingu delujejo najboljše ter jih boš lahko v 1-2-3 prilagodil/a za tvoj biznis.

4. Kako lahko e-mail marketing povežeš s Facebook in Instagram oglaševanjem? 

5. Program se bo sproti tudi dopolnjeval z vašimi vprašanji - več kot vprašaš, več prejmeš v zameno.  Vsi udeleženci boste vključeni v zaprto Facebook skupino, kjer bodo tekli pogovori zgolj na to temo in lahko vsakodnevno povprašate, če karkoli ni jasno.


VSEBINA PROGRAMA:

1.

TEHNIČNI DEL:


UPORABA ORODJA MAILERLITE


UPRAVLJANJE VPISANIH NA E-MAIL LISTO


OSNOVE O GDPR


KREIRANJE E-MAIL KAMPANJ IN IZBOR GRAFIČNE PREDLOGE

2.

VSEBINSKI DEL:


VSEBINA E-MAIL KAMPANJ


KAKO NAGOVARJATI IN OHRANJATI STIK Z EMAIL LISTO

3.

TEHNIČNI IN VSEBINSKI DEL:


POP-UP OBRAZCI


NAČINI PRIDOBIVANJA E-MAIL KONTAKTOV


POVEZAVA E-MAIL MARKETINGA S FACEBOOK IN INSTAGRAM OGLAŠEVANJEM


KREIRANJE PRISTAJALNIH STRANI S POMOČJO MAILERLITE


E-MAIL AVTOMATIZACIJA - načrtovanje in priprava


DODATNE VSEBINE, KI SE BODO KREIRALE NA PODLAGI VAŠIH VPRAŠANJ

Ob koncu programa sledi še ZOOM srečanje, kjer bomo lahko predelali vsa vaša vprašanja, pregledali nastavitve itd. - se pravi srečanje, ki je prilagojeno povsem vam. 

CENA PROGRAMA v obdobju zbiranja informativnih prijav: 

33 € vključno z DDV (namesto 67 €) 

Monika Horvat

podjetnica, mentorica ter strokovnjakinja Facebook in Instagram oglaševanja

Monika Horvat je podjetnica, lastnica agencije za digitalni marketing in mentorica številnim podjetnicam in podjetnikom, ki iščejo pot do preboja s pomočjo digitalnega marketinga. Na dnevni ravni se ukvarja z izzivi, ki jih prinašata Facebook in Instagram oglaševanje, saj sodeluje s številnimi naročniki, poleg tega pa se vsakodnevno ukvarja z udeleženci programa Zboostaj svoj biznis, ki je v letu 2020 pomagal že več kot 70 podjetjem. 


Mojster Marketinga, 2020 | Varovanje osebnih podatkov